Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییراتی که در کادر فنی استقلال رخ داد گفت: مجیدی دست مدیریت باشگاه را در پوست گردو گذاشت. در فصل نقل و انتقالات تیم باید با تفکرات سرمربی بسته شود اما هنوز نمی‌دانیم آیا استقلال سرمربی اش داخلی خواهد بود یا خارجی و این می‌تواند به تیم ضربه بزند.

وی در مورد انتخاب سرمربی جدید هم گفت: زمان به سرعت از دست می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی خوبی را می‌شنویم اما هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ خارجی‌های ناشناس مثل تخم مرغ شانسی می‌مانند و مشخص نیست آیا می‌توانند موفق شوند یا خیر.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد: در روزهای گذشته هواداران فشار بیشتری گذاشتند تا مربی خارجی بیاید. خارجی‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. فشار تماشاگر را راحت تر می‌پذیرند و تلاش می‌کنند موفق باشند اما مربی داخلی وقتی کوچک‌ترین اتفاقی بیافتد باید جوابگوی همه باشد.

وی در مورد تیم ملی ایران با اینکه آیا در جام جهانی می‌تواند بدرخشد گفت: در حدود ۲۰ سال گذشته تیم ما هیچ وقت آینده درخشانی نداشته است. چندین سال است که نتوانسته ایم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم، کارنامه درخشانی نداریم و حالا با این شرایط می‌خواهیم به جام جهانی برویم. بازی‌های تدارکاتی مان یک به یک لغو می‌شود اما برخی‌ها فکر می‌کنند مقابل انگلیس شکست می‌خوریم، با ولز مساوی می‌کنیم و آمریکا را می بریم. متأسفانه ما تدارکی نداشتیم که دلخوش به برد شویم. اعتقاد دارم سه بازی که در جام جهانی انجام می‌دهیم بازی‌های تدارکاتی خوبی خواهد بود تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم.

مهاجم پیشین استقلال افزود: تیم امید ما به راحتی حذف شود. اینها همه نشان می‌دهد که هرگز با یک تدارکات قوی وارد مسابقات نشده ایم و انتظارات زیادی هم از فوتبالمان داریم.

اختر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی اتفاقات خوبی برای فوتبال ما رخ دهد هر چند که شرایط اصلاً خوب نیست اما تنها می‌توانیم امیدوار باشیم و این امیدواری را از دست ندهیم.

کد خبر 5509697

منبع: مهر

کلیدواژه: ادموند اختر فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال الجزایر کمیته ملی المپیک فدراسیون سوارکاری تیم ملی والیبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم