Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:12:39 GMT

کشف انبار روغن خوراکی ، برنج و شکر احتکاری در دشتی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۹۰۱۳

کشف انبار روغن خوراکی ، برنج و شکر احتکاری در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سرهنگ سیدعلی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان دشتی صبح امروز در گفتگو باخبرنگاران از کشف احتکار و پلمب انبار مواد خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که در انبار احتکار شده بود خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری با موضوع احتکار روغن خوراکی و برنج و شکر در انباری در این شهرستان، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده ادارات صمت و تعزیرات حکومتی با بازرسی از انبار مذکور هزار و ۳۰۰ لیتر روغن خوراکی و یک تن و ۴۰۰ کیلو برنج و یک تن شکر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به پلمپ شدن انبار ذکر شده تصریح کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ذی صلاح معرفی شد.

سرهنگ مهدیان از هموطنان در خواست کرد که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احتکار روغن برنج احتکار شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد