Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست اعضای انجمن وودبال ایران با مسئولان فدراسیون گلف عصر روز گذشته در سالن جلسات ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، در ابتدای این نشست ویدیویی از سال‌ها تلاش مستمر در وودبال و نمایی از حضور وودبالیست‌های ملی‌پوش در عرصه‌های بین المللی برای حضار به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مهرداد جمشیدی دبیر کل فدراسیون گلف ضمن خیر مقدم به اعضای انجمن به ضرورت توسعه، گسترش و همگانی‌کردن رشته وودبال اشاره کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای شکل‌گیری انجمن تا به امروز تاکید کرد: وودبال با سختی‌ها و مشقت‌های فراوان به اینجا رسیده است و برای ادامه راه نیازمند عزمی جزم و برنامه هدفمند است.

دبیر کل فدراسیون با ابراز علاقه به رشته وودبال افزود: بسیار خرسندم که خودم از ملی‌پوشان و مدرس داوری و مربیگری این رشته جذاب بودم و هستم.

سپس جلال عرفانیان سرپرست، محمد مهدی سعیدی مشاور عالی، مهدی ترحمی نایب رئیس و دیگر اعضای انجمن به ارائه نقطه‌نظرات، برنامه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود پیرامون وودبال در سطح استانی و ملی پرداختند.

در پایان این نشست صمیمانه، اعضای انجمن احکام خود را از جمشیدی دبیر کل فدراسیون و جلال عرفانیان سرپرست انجمن دریافت کردند.

اسامی اعضای انجمن به همراه سمت‌ها به شرح زیر است:

* محمدمهدی سعیدی: مشاور عالی و مدیر تیم‌های ملی
* اعظم خودکار: دبیر
* مهدی ترحمی: نائب رئیس
* سارا نوروزی: نائب رئیس بانوان
*سیما جمال لیوانی: رییس کمیته آموزش
* حنانه کاظمی: رئیس کمیته استعدادیابی
*محمدرضا فغانی: رئیس کمیته داوران
* مریم اکبرزاده: دبیر کمیته داوران
*افشین عابد: سرپرست کمیته ساحلی
*بهناز سربازی: دبیر کمیته ساحلی
*زینب زارع: رئیس کمیته روابط عمومی
*حمیده سرکوبی شیرازی: عضو کمیته فنی
*دکتر سارا شمس: رئیس کمیته پزشکی و ضددوپینگ

آغاز اردوی تیم ملی گلف از اول تیرماه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف فدراسیون گلف اعضای انجمن رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد