Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در واکنش به عدم انتشار لیست ۱۲۹ ساختمان ناایمن از سوی شهرداری تهران، گفت: هیچ محدودیتی در این باره از سوی مراجع وجود ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی عباسی در جریان هفتادمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی مکلف است بر اساس قوانین و مقررات لیست ساختمان‌های ناایمن را منتشر کند، گفت: قرار بود لیست 129 ساختمان ناایمن از سوی سازمان آتش‌نشانی تهران منتشر شود که هنوز این کار صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی در خصوص انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن وجود ندارد، گفت: از استعلامی که از مراجع و مسئولان گرفته شده محدودیتی در این بخش وجود ندارد.

عباسی همچنین با اشاره به تردد موتورسواران در پایتخت، تصریح کرد: استفاده از موتورسیکلت به‌ویژه در بافت مرکزی و محدوده ترافیک گزینه مطلوبی از سوی شهروندان محسوب می‌شود که البته شاهد تخلفاتی در این بخش هستیم که پیشنهاد می‌شود با توجه به این موضوع و آلایندگی و فرسودگی موتورسیکلت‌ها در پایتخت موضوع شناسنامه‌دار کردن و هویت موتورسیکلت‌ها را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: همچنین در ماده 53 برنامه پنج ساله سوم شهر تهران نیز به موضوع ساماندهی موتورسیکلت‌ها پرداخته شده است.

تخریب 14 ساختمان ناایمن در شهرداری منطقه 10/ شناسایی 114 ملک رها شدهشناسایی 409 ساختمان ناایمن در اهواز/ تغییر کاربری غیرقانونی از مسیر کمیسیون ماده 100

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران شورای شهر تهران ساختمان ناایمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی