Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه گفت: ۶۵ درصد سرقت‌های جزئی توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود که دستگیری این افراد در دو ماه ابتدای امسال ۵۰۰ درصد افزایش یافته اما برای افزایش ظرفیت کمپ‌ها همه دستگاه‌ها باید ورود کنند. - اخبار استانها -

سرهنگ فرزاد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد خدمات انتظامی مربوط به پلیس پیشگیری است و به همین نسبت نیز امکانات در اختیار این بخش قرار دارد اظهار داشت: بیشتر فیلم تخلفات که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مربوط به استان کرمانشاه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود 17 شهرک حاشیه‌نشین در شهر کرمانشاه وجود دارد عنوان کرد: یک سوم جمعیت مرکز استان معادل 370 هزار نفر در این شهرک‌ها زندگی می‌کنند و ریشه نزدیک به 80 تا 90 درصد جرائم در این شهرک‌ها قرار دارد.

اکبری با اشاره به اینکه اقدامات ایجابی، فرهنگی و اجتماعی در تمام سطوح در این شهرک‌ها انجام شده است گفت: بیشتر ساکنان این مناطق متدین هستند اما بسیاری از مجرمان در این مناطق اسکان دائم یا موقت دارند که پلیس اطلاعات، مبارزه با مواد مخدر و آگاهی در این زمینه فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

دیانی: «حاشیه صدا ندارد» قهرمان‌های مناطق حاشیه‌نشین را معرفی می‌کنداجرای سرود «سلام فرمانده» در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه + فیلم70میلیارد ریال اعتبار برای کمک به موسسات قرآنی مناطق حاشیه‌نشین استان کردستان جذب شد

وی با اشاره به آسیب شناسی در مناطق حاشیه‌ای شهر گفت: آسیب‌های این مناطق شناسایی و به نهادهای ذیربط از جمله استانداری و دادگستری اعلام شده و بنگاه‌های معاملات ملکی رصد می‌شوند و گشت‌ها به صورت آشکار و پنهان و ایست بازرسی در ورودی و خروجی شهرک‌ها فعال هستند و علاوه بر این طرح‌هایی نیز به صورت مقطعی انجام می‌شود.

اکبری از کاهش سرقت تجهیزات دستگاه‌های خدمت‌رسان در دو ماه ابتدای امسال خبر داد و گفت: سرقت تجهیزات برق در استان 66 درصد کاهش یافته به طوری که خسارت شبکه برق در دو ماه ابتدای سال گذشته چهار میلیارد و 300 میلیون تومان بوده و امسال به دو میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در چند سطح فعال شده و برخوردهای بسیار جدی انجام شده است افزود: 65 درصد سرقت‌های جزئی توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود که دستگیری این افراد در دو ماه ابتدای امسال 500 درصد افزایش یافته اما برای افزایش ظرفیت کمپ‌ها همه دستگاه‌ها باید ورود کنند.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اخیراً چند باند کیف قاپی و موبایل قاپی توسط آگاهی کشف و دستگیر شده است گفت: در حوزه سرقت‌های مهم افزایشی در استان رخ نداده است و وضعیت ما نسبت به میانگین کشوری بهتر است اما سرقت‌های خرد که مربوط به معتادان است، افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه هر جرمی که در حال وقوع است برای پلیس فوریت محسوب می‌شود عنوان کرد: امسال بیش از 90 هزار اخبار رسیده به دست پلیس در حوزه 110 اجرایی و عملیاتی شده است و زمان رسیدن پلیس به محل وقوع جرم در حوزه شهری 15 دقیقه و در حوزه برون شهری 30 دقیقه است.

انتهای پیام /832

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت اجتماعی قوه قضاییه بافت فرسوده معاونت اجتماعی قوه قضاییه بافت فرسوده دو ماه ابتدای انجام می شود مناطق حاشیه شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد