Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (24 خرداد ماه) در نشست خبری، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبنی بر راهکار دولت برای کنترل اجاره بها، اظهار داشت: رییس‌جمهور دستور ویژه ای به وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت به منظور مدیریت بازار و ارائه راهکار در جهت نظارت موثرتر و کنترل بازار دادند و این وزرا راهکارهایی ارائه کردند و طرحی هم اخیرا آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این موضوع در ستاد تنظیم بازار مطرح شده است و طرحهایی آماده شده اما مجدداً یک طرحی آماده شده است که در حال بررسی برای تقویت نظارت ها در دستورکار دولت است.

سخنگوی دولت بیان داشت: همچنین شهرداری تهران در حوزه شهر تهران فعال شدند و همکاری ها با وزارت راه و شهرسازی تقویت کردند و با همکاری مشترک شهرداری تهران با دولت منجر به کم شدن فشار بر روی مردم شود به ویژه مستأجران تهرانی شود.

بهادری جهرمی تاکید کرد: پیش از این مواردی همچون تسهیلات بانکی به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده است و در اختیار بانک ها قرار گرفته شده است و مستأجران می توانند از این استفاده کنند. همچنین مقرر شد نظارت‌هایی بر بنگاه‌های املاک هم به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه اجاره بها ها هم نظام مند تر کردن این موضوع در دستور کار دولت قرار بگیرد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر ادامه دار بودن یارانه معیشتی، گفت: تا زمانی که زیر ساخت های لازم برای اجرای مناسب کالابرگ الکترونیکی به شیوه ای که پرداخت از جیب مردم وجود نداشته باشد پرداخت یارانه معیشتی به مردم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت اجاره بها افزایش اجاره خانه مستاجر بنگاه های املاک نظارت بر بنگاه های املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو BBC برای کاهش فشار بر رژیم صهیونیستی

دریافت 38 MB کد خبر 6094391

دیگر خبرها

  • سناریو BBC برای کاهش فشار بر رژیم صهیونیستی
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران