Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز سه شنبه در خصوص جزییات این خبر افزود: با توجه به خاموشی های پی درپی برق در سطح شهرستان بستک و نارضایتی عمومی در این خصوص به منظور برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز از دستگاه های رمز ارز که سهم قابل توجهی در قطعی و نارسایی برق در این حوزه دارند، دستور قضایی لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: براین اساس، به دستور رییس حوزه قضایی بستک، ماموران انتظامی با همکاری نماینده شرکت توزیع برق به منظور شناسایی اشخاص دخیل در امر استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال، به صورت لحظه ای در ساعت اوج مصرف برق، ضمن شناسایی آن دسته از واحدهای تجاری و مسکونی که مصارف غیرعادی داشته اند در بازرسی از  اماکن موردنظر، تعداد ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و سایر متعلقات آن را کشف و ضبط نمودند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده را افزون بر ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اظهارداشت: بنابر اعلام کارشناسان اداره برق بستک باتوجه به حذف برق مورد استفاده توسط این دستگاه های ماینر غیرمجاز، شاهد کاهش مصرف برق نسبت به مدت مشابه روز قبل در سطح این شهرستان بوده ایم.

برچسب‌ها دادگستری مصرف بهینه برق هرمزگان ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری مصرف بهینه برق هرمزگان دادگستری مصرف بهینه برق هرمزگان ارز دیجیتال ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، منیزیت در تولید لاستیک مصنوعی، کفپوش‌ها و جواهرسازی استفاده می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان