Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@14:25:53 GMT

زمان برگزاری لیگ وزنه‌برداری مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۹۸۹۰

زمان برگزاری لیگ وزنه‌برداری مشخص شد

به گزارش ایران آنلاین، با تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری لیگ ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در پاییز و زمستان سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 نخستین جلسه هماهنگی سازمان لیگ با نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ وزنه‌برداری در محل فدراسیون برگزار و در آن زمان برگزاری لیگ برتر مشخص شد.

رعد پدافند، ذوب‌آهن اصفهان، شرکت ملی حفاری، عقاب نیروی هوایی، فولاد خوزستان، فولادین ذوب آمل، مناطق نفت‌خیز جنوب و نیروی زمینی ارتش در رده سنی بزرگسالان تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر وزنه‌برداری ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رده سنی جوانان هم ۶ باشگاه عقاب نیروی هوایی، فولاد خوزستان، شرکت ملی حفاری، مناطق نفت‌خیز جنوب و نیروی زمینی ارتش و هیأت وزنه‌برداری استان گیلان حاضر هستند.

مسابقات رده بزرگسالان در سه مرحله (در ماه‌های مهر، آبان و بهمن) و رقابت‌های رده سنی جوانان طی ۲ مرحله (شهریور و آذر) برگزار خواهد شد. آخرین فرصت ارائه قراردادهای اعضا، ورزشکاران و کادر فنی تیم‌ها به سازمان لیگ، ۲۳ مرداد ماه خواهد بود و با تصمیم سازمان لیگ وزنه‌برداری تمامی مراحل مسابقات امسال به میزبانی باشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

تعیین تاریخ برای مسابقات لیگ برتر از سوی فدراسیون در حالی است که وضعیت رییس این فدراسیون برای ادامه کار هنوز مشخص نیست و برخی از اخبار حکایت از تایید رای بدوی دادگاه درباره انتخابات این فدراسیون را دارد. در رای بدوی نتیجه انتخابات تیرماه ۱۳۹۸ باطل شده بود و این رای به دادگاه تجدیدنظر رفته است. در صورت تایید نهایی این رای علی مرادی باید با پست ریاست فدراسیون خداحافظی کند.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزنه برداری رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند