Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تجمع علمای مسلمان لبنان در نشست هفتگی خود برای بررسی مسائل لبنان و منطقه، بمباران فرودگاه بین‌المللی دمشق را محکوم و آن را اقدامی تروریستی خواند.

علمای مسلمان با بیان این که این حمله به یک پایگاه غیرنظامی انجام شده و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داد، از دولت سوریه خواستند اقدامات لازم به منظور ممانعت از تکرار چنین حملاتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دراین بیانیه تاکید شده است، ممانعت از تکرار چنین حملاتی تنها از راه پاسخ با حمله‌ای سخت‌تر و قدرتمندتر ممکن است زیرا این تنها زبانی است که رژیم صهیونیستی آن را می‌فهمد. 

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به جنگی ویرانگر علیه لبنان، تاکیدکرد، چنین تهدیدهایی بی‌ارزش است و هیچ تاثیری در تصمیم مقاومت نخواهد داشت.

علمای لبنان تاکیدکردند: دشمن صهیونیستی باید بداند ما هم اکنون قدرتی داریم که او را از اقدام به چنین جنگی منصرف می‌کند و مانند کاری که آنها با شهرها و روستاهای ما می‌کنند و بلکه شدیدتر از آن، ما نیز مکان‌های حضور شهرک‌نشینان را ویران خواهیم کرد.

در این بیانیه به سالگرد کشتار هولناک «اهدن» اشاره و بر ضرورت خروج از باتلاق جنگ داخلی و اثرات مخرب آن بر مردم لبنان تاکید شده است.

در ادامه آمده است: کسانی که جنایت هولناک «اهدن» را انجام دادند هنوز هم با همان اندیشه و انتخاب‌ها زندگی می‌کنند و از باتلاق جنگ داخلی خارج نشده‌اند لذا تجمع علمای مسلمان به منظور ممانعت از تکرار چنین جنایاتی همگان را به گفتمان به عنوان تنها راه رسیدن به تفاهم میان لبنانی‌ها فرا می‌خواند.

گفتنی است؛ جنایت اهدن یک حمله تروریستی بود که در آن «تونی سلیمان فرنجیه» نماینده و وزیر، همسر، دختر و تعداد زیادی از حامیانش کشته شدند.


 

منبع: تقریب

کلیدواژه: تجمع علمای مسلمان لبنان تجمع علمای مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی