Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراحل پیش تولید و ساخت دکور مسابقه «فامیل بازی» از چند هفته قبل آغاز و مراحل تولید آن تکمیل شده تا در این هفته روی آنتن صدا و سیما قرار گیرد.

به گزارش ایران اکونومیست از شبکه افق، این مسابقه که با محوریت خانواده و بحث جمعیت طراحی شده به صورت گروهی اجرا می‌شود و در هر قسمت، اعضای سه نسل از یک خانواده صمیمی در چالش‌هایی سرگم‌کننده و جذاب به رقابت درون خانوادگی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فامیل بازی، مسابقه خانواده‌محوری است که با یادآوری نقش و جایگاه پدربزرگ و مادربزرگ در خانواده ایرانی، راهکارهایی برای پیوند نسل سوم خانواده با نسل اول را به مخاطبان خود ارائه کرده و ابعاد سبک زندگی ایرانی اسلامی را در تعاملات خانواده اصیل ایرانی به شیوه‌هایی طنز و شورانگیز مطرح خواهد کرد.

قرار است اولین قسمت این برنامه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ به آنتن شبکه افق برسد.

علاقه‌مندان به حضور در مسابقه بزرگ فامیل بازی می‌توانند با مراجعه به این  درگاه اینترنتی یا شماره تلفن‌های ۴۴۲۱۴۸۲۶-۰۲۱ و ۰۹۳۹۱۳۵۲۱۴۸ جهت ثبت نام به عنوان شرکت کننده یا تماشاچی اقدام کنند.

پیش از این مسابقاتی همچون خانه ما در شبکه سه و نسیم و حتی در ایام نوروز مستند مسابقه تماس با حضورِ سیاوش طهمورث روی آنتن رفت که به نوعی فرهنگسازی مسافرت درست را به نمایش درمی‌آورد و حالا قرار است شبکه افق با فامیل بازی رقابت‌های خانوادگی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را در دستور کار خودش قرار دهد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شبکه افق ، صدا و سیما ، سیاوش طهمورث

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شبکه افق صدا و سیما سیاوش طهمورث فامیل بازی شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی