Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@12:15:37 GMT

انتخابات فدراسیون سوارکاری مهندسی شده بود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۱۳۸

انتخابات فدراسیون سوارکاری مهندسی شده بود

یکی از باشگاه‌داران سوارکاری با تاکید بر اینکه انتخابات فدراسیون سوارکاری مهندسی شده بود، گفت: در انجام این کار غیر قانونی نقش کمیته ملی المپیک هم بی تاثیر نبوده و این ارگان باید پاسخگوی دخالت خود باشد.

نادر موحد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست، با تاکید بر اینکه پر واضح است انتخابات فدراسیون سوارکاری مهندسی شده بود، خاطرنشان کرد: خلیلی با تکیه بر ارتباطاتی که دارد در تلاش است مجددا به طور غیر قانونی در راس کار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در دوره ریاست هشت ساله خلیلی، ‌ صدها نامه و تومار اعتراض توسط خانواده سوارکاری به مجلس، وزارت ورزش و دولت ارسال گردید اما کوچکترین ترتیب اثری داده نشد. وی همه چیز را به سود خود تغییر می‌دهد و همه را با تهدید به شکایت در انزوا نگه داشته است. شاهد مدعا اینکه من‌را سال‌ها به کمیته انظباطی کشاند تا آنجا که در حال حاضر رکورد تاریخ ورزش ایران در این زمینه بشمار می‌روم.

موحد با اشاره به نقش پر رنگ کمیته ملی المپیک در این اقدام غیر قانونی توضیح داد: در انجام این کار غیر قانونی نقش کمیته ملی المپیک هم بی تاثیر نبوده و باید پاسخگوی دخالت خود باشد.  

این باشگاه‌دار خاطر نشان کرد: برخی به اساسنامه اشاره می کنند اما باید عرض کنم در همین اساسنامه هم به سالم بودن مجمع تاکید شده است. حالا شما قضاوت کنید آیا مجمع سالم بوده است؟ قطعا خیر. برای مثال می‌گویم خلیلی از هشت ماه پیش دو باشگاه در تهران را اجاره کرده بود و به عنوان نماینده این قشر به مجمع معرفی کرد تا به آرای خود اضافه کند.

پیش از این، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری که با حواشی زیادی روبرو بود، گفت: ما در انتخابات حضور نداشتیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم. این انتخابات از نظر ما روال قانونی را طی نکرده است.

در تاریخ ۲۱ خردادماه مجمع انتخاباتی فدارسیون سوارکاری در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک و بدون حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در نهایت مسعود خلیلی با کسب اکثریت آرا دوباره بر مسند این فدارسیون نشست.  

در این جلسه ۴۷ نماینده استان‌ها، نیروی های مسلح، مربیان و داوران رای خود را به صندوق انداختند و به دنبال شمارش آرای اخذ شده، مسعود خلیلی ۴۵ رای موافق بدست آورد. ۲ رای نیز باطله عنوان شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سوارکاری ، کمیته ملی المپیک ، فدراسیون سوارکاری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سوارکاری کمیته ملی المپیک فدراسیون سوارکاری فدراسیون سوارکاری کمیته ملی المپیک غیر قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است