Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سعدی نقشبندی» روز چهارشنبه در دومین کارگروه بهداشت و امنیت غذایی شهرستان جوانرود افزود: سایت زباله، ساماندهی کشتارهای بین راهی و کشتارگاه شهر از موضوعات مهم و حساس حوزه بهداشت و سلامت است که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود و در آینده نزدیک باید تعیین تکلیف شوند.

وی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود خواست پیگیری هر یک از این مشکلات را با توجه به میزان آسیب هایشان در اولویت کاری خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز گفت: سلامت و امنیت غذایی نباید موضوع یک کارگروه باشد، بلکه این مهم باید به یک اصل اساسی برای مراقبت از سلامت شهروندان مبدل گردد، این مهم ممکن نخواهد شد مگر اینکه دغدغه ها و درخواست ها را به فعل تبدیل کنیم.

«کمال ویسی» افزود: کارگروه سلامت بهترین فرصت را برای همکاری بین بخشی و ارتقا شاخصی های بهداشتی فراهم می کند و ما به عنوان متولی تلاش می کنیم از این موقعیت ها بهترین استفاده را ببریم و تمام توان خود را به کار می گیریم که با هماهنگی سایر ادارات مشکلات مطرح شده در کارگروه  را در بازه زمانی معین و با نتایج مشخص به سرانجام برسانیم.

رییس مرکز بهداشت شهرستان جوانرود هم به موضوعات بهداشت و سلامت در کارگروهای قبلی اشاره کرد و گفت: در این ایام تلاش های بسیاری صورت گرفته اما متاسفانه نتوانسته ایم به آن شاخص هایی که مطلوب حوزه بهداشت  است دست پیدا کنیم، چرا که شبکه بهداشت و درمان تنها یکی از متولیان است و مرتفع کردن این مشکلات به همکاری و هماهنگی سایر ادارات به ویژه شبکه دامپزشکی ،جهاد کشاورزی ، شهرداری، آب و فاضلاب شهرستان نیاز دارد.

«مهدی محمودی» به عوارض و خطرات بیماری های ناشی از عدم رعایت اصول بهداشتی به ویژه در بحث کشتارگاه شهرستان، مدیریت پسماند، آبیاری کشت های جالیزی و مزارع با فاضلاب، سگ های ولگرد، عدم وجود متولی فاضلاب روستایی، مشکلات مربوط به قنات های هلانیه و بیماری های واگیر اشاره و افزود: برآیند بی توجهی به این موارد موجب بیماری‌هایی از جمله تب کریمه کنگو (cchf)، هاری و بیماری‌های منتقل از آب و غذا خواهد شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها کرمانشاه جوانرود تب کریمه کنگو بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه جوانرود تب کریمه کنگو کرمانشاه جوانرود تب کریمه کنگو بهداشت و سلامت شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب