Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@23:16:50 GMT

سرمدی: طرح مسکن ملی پیشرفت قابل توجهی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۳۳۴

سرمدی: طرح مسکن ملی پیشرفت قابل توجهی ندارد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم ضمن تذکر به وزیر راه و شهرسازی بابت اجرایی نشدن قانون جهش تولید مسکن گفت: پروژه مسکن ملی پیشرفت قابل توجهی ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: شهرستان اسدآباد به پایتخت حمل و نقل کشور معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شهرستان چندین هزار کامیون فرسوده وجود دارد که رانندگان توان نوسازی آن را ندارند. به جای میدان دادن به دلالان و واسطه‌ها به داد کهنه‌سواران کشور برسید که امروز برای تعویض و نوسازی وسیله‌هایشان مشکلات خاصی دارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم ضمن تأکید به وزیر راه و شهرسازی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در شهرهای اسدآباد و پالیز با تعلل رو به رو است. وضعیت اجاره مسکن در این شهرستان بی‌داد می‌کند. پروژه مسکن ملی پیشرفت قابل توجهی ندارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کیومرث سرمدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کیومرث سرمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران