Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار وزیر نفت با رئیس‌جمهور ونزوئلا،‌ هفت محور همکاری نفتی بین ایران و ونزوئلا تعریف شد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، روز گذشته جواد اوجی وزیر نفت و نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در محل کاخ سعدآباد دیدار کرده و درباره مسائلی از جمله تأمین سوخت، صادرات فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی و کاتالیست‌های پتروشیمی مذاکره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر محورهای گفت‌وگو در این دیدار تصمیم‌گیری درباره صدور خدمات فنی و مهندسی، بازسازی و نوسازی پالایشگاه‌ها و توسعه میادین نفتی و گازی بود.

وزیر نفت اردیبهشت‌ماه گذشته در سفری به کشورهای آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا و نیکاراگوئه همسو با فعال‌سازی دیپلماسی انرژی، دیدارهای پرشماری با مسئولان این کشورها داشت و در جریان این سفر چهار تفاهم‌نامه و دو قرارداد در حوزه نفت و دو تفاهم‌نامه در حوزه کشاورزی امضا شد.

رؤسای جمهوری ایران و ونزوئلا روز شنبه ٢١ خرداد سند همکاری‌ جامع راهبردی ۲۰ ساله دو کشور را در مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد امضا کردند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران

عکاس: علی احمدوند

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد