Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:12:54 GMT

قطعی برق نباید از واحدهای تولیدی آغاز شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۴۲۲

قطعی برق نباید از واحدهای تولیدی آغاز شود

به گزارش خبرنگار مهر، کمال حسین‌پور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: وزارت نیرو برخلاف وعده‌هایی که برای افزایش تولید برق و جلوگیری از قطعی آن داده بود، با تصمیمات ناگهانی و قطع گاه و بی‌گاه برق، به اقتصاد کشاورزی، تولید و امنیت غذایی کشور ضربات مهلکی وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقتصاد بیشتر استان‌های کشور بر پایه کشاورزی است و مستحضر هستید که قطع ناگهانی برق در حوزه کشاورزی چه بلایی بر سر محصول و کشاورز می‌آورد. در پمپاژهای متمرکز آب، قطعی برق موجب از دست رفتن سهمیه تعدادی از کشاورزان و بروز مشکلاتی برای آنها می‌شود.

حسین‌پور افزود: در صورت قطعی برق و خاموشی سیستم‌های دامداری‌ها و مرغداری‌ها، محصولاتشان فاسد می‌شود. به وزیر نیرو تذکر می‌دهم تحت هیچ شرایطی نباید برق حوزه کشاورزی قطع شود. در قانون نیز تصویب شده که واحدهای تولیدی نباید در اولویت قطع برق باشد.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چرا قطع برق را از شهرستان‌های مرزی و محروم شروع کرده‌اید؟ چون صدای اعتراض آنها بلند نیست؟ وزارت نیرو چگونه می‌خواهد خسارات وارده به محصولات زراعی، باغی، آبزیان، طیور و سایر فعالیت‌های کشاورزی و منابع طبیعی را جبران کند؟ مگر خسارات وارد شده به کشاورزان در سال‌های گذشته جبران شده است.

کد خبر 5514151

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد های تولیدی قطعی برق مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس ونزوئلا محمد باقر قالیباف آژانس بین المللی انرژی اتمی نیکلاس مادورو حسین امیر عبداللهیان سازمان انرژی اتمی هیئت دولت ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌