Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمد مشتری، معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی، ۱۱۰ راهدار در قالب ۱۵ تیم راهداری طی تابستان امسال در محورهای خراسان‌شمالی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی گفت: برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و زائرانی که در محورهای استان تردد می‌کنند، ۶۰ دستگاه ماشین آلات به کارگیری می‌شود که از این تعداد، ۱۶ گشت راهداری، ۳۰ دستگاه خودروی سواری و مابقی ماشین های راهداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با اشاره به فعالیت ۱۶ گشت شبانه‌روزی در طول اجرای طرح تابستانی، افزود: در طرح تابستانی امسال، ۱۴ راهدارخانه در محورهای استان به مسافران و رانندگان خدمات رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در محورهای خراسان‌شمالی طی سفرهای تابستانی، تدابیر لازم اتخاذ شده‌است و در این راستا خط کشی محورها، نگهداری شبکه روشنایی، علف زنی، رنگ آمیزی، شستشو و مرمت تابلوها و علائم، لکه گیری و روکش آسفالت محور شریانی به منظور بهبود رویه راه‌ها انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با اجرای طرح تابستانی و استفاده از تجهیزات، ماشین آلات و امکانات همچنین ایمن سازی محورها زمینه افزایش رضایت کاربران جاده‌ای و ایمنی محورهای استان فراهم شود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: خراسان شمالی دارای ۵ هزار و ۸۴۶ کیلومتر راه است که از این میزان ۲۰۷.۶ کیلومتر بزرگراه، ۳۹۸.۶ کیلومتر راه اصلی، ۵۸۸.۱ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۶۵۱.۷ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: محور های خراسان شمالی راهداری خراسان شمالی راهدار خراسان شمالی کیلومتر راه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راههای ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

اسداله جلال زاده، امروز شنبه ۸ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

وی افزود: به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰روستا  در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راههای مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی های محترم با مرکز مدیریت راه های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه