Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بمناسبت ولادت با سعادت امام رئوف حضرت علی بن موسیالرضا(ع)، مراسم جشن با شكوهی در نیروگاه شهیدسلیمی نكا  برگزار شد.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان نکا:در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) به بیان ابعاد شخصیتی آن امام همام پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
حسینعلی محمدی برجسته ترین بعد شخصیتی امام رضا (ع)را اهتمام آن حضرت به ولایت اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: طبق آیات شریفه قرآن کریم هر کس ولایت و سرپرستی خدا و رسول خدا و مومنین را بپذیرد همانا او حزب ا... است وحزب پیامبر همان حزب خدا هست و دشمنان خدا و پیامبر حزب شیطان هستند.     
امام جماعت نیروگاه توجه به بعد اخلاقی امام رضا(ع) را در زندگی کاربردی دانست و گفت : اخلاق ائمه از اخلاق پیغمبر است و اخلاق پیامبر توسلی از قرآن می باشد چرا که پیامبر تربیت یافته خداست و قرآن را به صورت یک انسان می شود در چهره هر یک از معصومین مشاهده نمود.           
در ابتدای مراسم اشعار و سروده هایی در وصف فضایل عالم آل محمد(ع) قرائت شد همچنین به میمنت این جشن فرخنده تعداد 5 نفر از حضار به قید قرعه جهت تشرف به مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملكوتی آن امام همام(ع) انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آئین جشن ولادت امام رضا ع در نیروگاه نكا برگزار امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد