Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@02:22:05 GMT

خرید لوله و اتصالات نانو پلیمر یاس در ایلیاشیل

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۹۹۸

در حال حاضر  لوله های پلیکا در جهت انتقال آب و فاضلاب شهری ، کابل های زیرزمینی و اسیدها و بازها در صنعت ساختمان نقش بسزایی دارند  و همچنین به دلیل سبک بودن وزن آنها و سهولت در حمل و نقل یکی از پرکاربردترین لوله و اتصالات در جهت مصارف ساختمانی می باشند.از این رو شرکت پلیمر یاس در این زمینه دارای استاندارد بین الملل می باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب بیشتر درباره این برند می پردازیم.

نمایندگی این شرکت در تهران گروه صنعتی ایلیاشیل می باشد که شما می توانید از طریق وب سایت این شرکت تمامی محصولات و همچنین قیمت به روز لوله و اتصالات پلیمر یاس را در آن مشاهده کنید.

معرفی برند پلیمر یاس

شرکت پلیمر یاس در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی آغاز کرد و همچنین به دلیل رعایت کردن تمامی استاندارد ها و کیفیت بالا ی محصولات از نشان ملی استاندارد و گواهینامه های داخلی و بین المللی بهره مند شد.این شرکت در سال 1396 به عنوانه اولین شرکت در ایران موفق به استفاده از تکنولوژی نانو شد .شرکت پلیمر یاس گلپایگان دارای آزمایشگاه مجهز به مدرنترین دستگاهها و تجهیزات می باشد و هر روز با انجام تست محصولات و آنالیز کردن آنها کیفیت محصولات را کنترل می کنند تا بتوانند محصول با کیفیت به بازار عرضه نمایند.شرکت پلیمر یاس گلپایگان کمتر از یک دهه است که به رتبه اول بهترین تولیدکننده لوله و اتصالات تبدیل شده است.

در حال حاضر شرکت پلیمر یاس گلپایگان شروع به تولید لوله و اتصات نانو در جهت سیم لوله کشی آب شرب داخل ساختمان کرده که دارای گواهینامه فود گرید از سازمان غذا و دارو می باشد.

گواهینامه های استاندارد ای شرکت اعم از گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره 9119 که برای لوله واتصالات پی وی سی فاضلابی دریافت کرده و گواهینامه استاندارد    اروپا ، گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت زیست محیطیایزو 1400:2015 ، گواهینامه فنی ساختمان از مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهر سازی و همینطور که قبلأ هم اشاره کردم گواهینانامه فود گرید از سازمان غذا و دارو برای تولید لو له و اتصالات نانو.

نمایندگی پلیمر یاس گلپایگان در تهران گروه صنعتی ایلیا شیل می باشد که تمامی لوله و اتصالات پلیکا  این برند را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه در وب سایت این شرکت می توانید خریداری کنید فقط کافی است  برای اطلاع از محصولات این برند و همچنین قیمت به روز لوله و اتصالات پی وی سی به وب سایت ایلیاشیل مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

قیمت لوله و اتصالات پی وی سی

به دلیل نوسانات در بازار لوله و اتصالات، قیمت لوله پی وی سی ثباتی ندارد و روزانه نرخ آن متغیر است. تغییر قیمت های مواد اولیه علت اصلی نوسان قیمت لوله و اتصالات پلیمر یاس می باشد.

قیمت لوله و اتصالات پی وی سی به دلیل تهیه مواد اولیه  در بازار متغیر است و ثبات ندارد .از این رو هرچه قدر مواد اولیه برای طول یه لوله پی وی سی استفاده شده باشد قیمت آن هم تغییر مکند.هزینه حمل و نقل و دستمزد پرسنل و فشاری که بر روی یک لوله انجام می شود همه اینها بر روی یک لوله پی وی سی تأثیرگذار است.

یعنی هر چقدر مواد اولیه استفاده شده برای یک متر لوله پلیکا بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. هم چنین فشار کاری لوله نیز بر وزن و قیمت آن موثر است. و هر چه فشار آن بیشتر باشد بالطبع قیمت بالاتری دارد. هزینه ی حمل و نقل و گمرک و حقوق و دستمزد پرسنل نیز بر قیمت لوله پی وی سی تاثیر گذار است. برای دریافت لیست قیمت لوله پلیکا یاس می توانید به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید. این شرکت اقتصادی ترین قیمت را در کنار کیفیت عالی ارائه می دهد.

نمایندگی و مرکز فروش لوله پی وی سی

حتمأ در موقع خرید لوله و اتصالات پی وی سی به نام برند ، کیفیت و استاندارد بودن لوله توجه کنید و هیچوقت از لوله هایی که نام نشان ی ندارند خریداری نکنید چرا که استاندارد لازم را ندارند.

گروه صنعتی ایلیاشیل نمایندگی لوله و اتصالات PVC در تهران است که قیمت به روز لوله و اتصالات را به مشتریان خود عرضه می کند .مشاوران و کارشناسان حرفه ای در این مجموعه آماده پاسخگویی به مشتریان خود جهت خرید لوله و اتصالات می باشند.

این شرکت مرکز فروش لوله و اتصالات ساختمانی در انواع لوله پلیکا ، پوش فیت ، گالوانیزه و... با کیفیت  عالی و قیمت مقرون به صرفه آماده عرضه به مشتریان خود می باشد.

 

شما می توانید از طریق وب سایت ایلیاشیل برای اطلاع از قیمت به روز و سفارش محصولات مورد نیاز خود مراجعه نمایید.

گروه صنعتی ایلیاشیل نمایندگی شرکت پلیمر یاس گلپایگان در تهران می باشد که از نظر کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین می کند. شرکت ایلیاشیل با بهره گیری از مشاوران و متخصصان حرفه ای در زمینه فروش لوله و اتصالات شما را در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین محصولات مشاوره می دهند.

شما مشتریان عزیز می توانید در سرتاسر کشور محصولات خود را به صورت عمده و یا خرده از طریق وب سایت ایلیاشیل و یا تماس با کارشناسان این مجموعه خریداری کنید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آب و فاضلاب استاندارد حمل و نقل صنعت وزن لوله پی وی سی قیمت به روز مواد اولیه گروه صنعتی قیمت لوله وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 

آفتاب‌‌نیوز :

آیا با تلویزیون‌های uhd واقعی آشنا هستید؟ این نوع تلویزیون‌ها را با چه مشخصه و ویژگی‌هایی می‌شناسید؟ بازار انواع تلویزیون‌ها از جمله تلویزیون شهری از آن دست بازار‌هایی می‌باشد که به طور مرتب دستخوش تغییر و پیشرفت است و ما هر روز شاهد فناوری جدید و به روزی در این زمینه هستیم به طوری که کمپانی‌های مختلف در رقابت سرسختی با یک دیگر هستند و در تلاشند که با اضافه کردن آپشن‌های خاص به تولیدات خودشان گوی سبقت را از دیگر رقیبان بدزدند که یکی از جدیدترین و به روزترین تلویزیون‌ها انواع uhd می‌باشد، اما موضوع این است که تشخیص دادن نوع واقعی این دست از تلویزیون‌ها از نوع غیر واقعی کار دشواری است و نیاز به مهارت دارد.

تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید

اگر قصد خرید تلویزیون شهری یا خانگی از نوع uhd را دارید و هدف تان آشنایی با این دسته از تلویزیون‌ها می‌باشد، ویژگی‌های زیر به شما کمک می‌کند نوع واقعی این نوع تلویزیون‌ها را از نوع غیر واقعی تشخیص دهید:

کیفیت تصاویر فوق پیشرفته

فناوری uhd به این معنا می‌باشد که شما می‌توانید پیچیده‌ترین و ریزترین جزئیات را در این تلویزیون‌ها با وضوح بیش تری ببینید، دقت تصاویر در تلویزیون‌های uhd جدید بسیار بیشتر از تلویزیون‌های فول اچ دی می‌باشد که تا به امروز توانسته بودند بالاترین دقت در تصاویر را به خودشان اختصاص دهند، این کیفیت تصاویر منحصر به فرد با اضافه شدن فناوری‌هایی مانند تنظیم نقطه‌ای نور و دقت سیاهی در حال بهبود بیشتر می‌باشد که این ویژگی به شما امکان خواهد داد کیفیت خیره کننده uhd را دریافت کنید. کمپانی سامسونگ ادعا کرده است که تلویزیون‌های uhd توانسته است تصاویری با کیفیت بسیار واقعی غیر قابل باور و با حدود ۸ میلیون پیکسل را مهمان خانه‌های شما کند، چیزی که می‌تواند رضایت شما را جهت استفاده از یک تلویزیون خوب و با کیفیت به دست بیاورد.

تلویزیون شهری

طراحی قابل تکامل

فناوری قابل تکامل به این معنا می‌باشد که کاربر می‌تواند کلیه قابلیت ها، کارایی‌ها و عملکرد مطلوب را در تلویزیون مورد نظرش داشته باشد، بدون آن که نیاز به خرید تلویزیون جدیدی داشته باشد، یعنی برای این کار تنها کافی است که کیت تکامل را با نصب بسیار آسان آن به تلویزیون خود اضافه کنید. این فناوری به شما امکان خواهد داد مطابق و همگام با استاندارد‌های نمایشی به پیش بروید، بنابراین در هنگام خرید یک تلویزیون uhd نه تنها می‌توانید تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا و خوب را داشته باشید و از آن لذت ببرید بلکه می‌توانید دیگر محتوا‌های uhd که بعد‌ها عرضه می‌شوند را با تصاویر با کیفیت به سیستم خودتان اضافه کنید.

طراحی فلزی باریک ساده و براق

تلویزیون‌های uhd به علت برخورداری از یک طراحی فلزی، باریک و در عین حال براق و ساده با حاشیه بسیار کم، عرض فلزی لبه‌ها و پایه کاملاً فلزی ظاهر زیبا و فوق العاده را به وجود آورده است. این تلویزیون مورد بسیار جمع و جوری است و دارای قابلیت وان کانکت می‌باشد، یعنی کلیه کابل‌های اتصالی به طور مرتب شده در داخل یک جعبه مجزا قرار می‌گیرند، به این ترتیب از تلویزیون آویزان نیستند و هم چنین ویژگی‌هایی ظاهری زیبا به تلویزیون می‌بخشد. از طرفی در هم رفتگی و پیچ خوردگی کابل‌ها به طور چشم گیری کاهش می‌یابد، اما کماکان در این تلویزیون نیز شما به کلیه اتصالات مانند usb دسترسی دارید و هیچ گونه محدودیت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عوض کردن کانال‌ها با لمس

ویژگی مثبت دیگری که در تلویزیون‌های uhd جلب توجه می‌کند و توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خرید آن سوق دهد، این است که شما جهت پیدا کردن کانال‌های مورد نظر خودتان نیازی نخواهید داشت بین کانال‌های مختلف بالا و پایین بشوید یا چندین دکمه را برای این کار فشار دهید. قابلیت کنترل کردن هوشمند در واقع صفحه لمسی بسیار حساسی می‌باشد و این امکان را به شما خواهد داد کانال مورد نظرتان را تنها با کشیدن شماره آن و به راحتی با انگشت خودتان انجام دهید. هم چنین شیار‌های لمسی حساسی وجود دارد که جابجایی به طرفین راست و چپ و بالا پایین شدن در صفحات وب‌ها را جهت انتقال در بین دسته‌های متفاوت گزینه اسمارت هاپ تلویزیون‌ها ممکن می‌سازد. با ظهور این تلویزیون‌ها شما قادر خواهید بود کنترل کاملاً واقعی و هوشمندانه‌ای را با استفاده از انگشتان خودتان تجربه کنید.

تلویزیون شهری

تجربه سرگرمی کاملاً متفاوت

با استفاده از تلویزیون‌های uhd هر آنچه را که مدنظر دارید، به سرعت و به آسانی پیدا کنید، یعنی اسمارت هاب بهترین و بیش‌ترین امکانات را جهت لذت بردن از سرگرمی‌ها برای شما فراهم می‌کند و به لطف دنیایی از برنامه ها، بازی ها، موسیقی و فیلم‌ها در کنار بهره گیری از فناوری نوین uhd شما هرگز احساس خستگی و کسالت نخواهید داشت که حتی در کنار آن می‌توانید به ویدیوها، کلیپ‌ها و تصاویر در دستگاه‌های دیگر از جمله تبلت، دوربین و یا رایانه دسترسی داشته باشید که سازگار با تلویزیون شما هستند. عکس صفحه نمایشگر معمولاً جنبه نمایشی دارد، حتی ممکن است تفاوت‌های زیادی با تصاویر واقعی در نمای کاربری داشته باشد و حتی این احتمال وجود دارد که سرویس‌های تلویزیونی محتوا‌ها و دیگر موارد مرتبط با سازگاری در کلیه قلمرو‌ها و مناطق به آسانی در دسترس نباشند.

نتیجه گیری

در این مقاله تلویزیون‌های uhd واقعی و ویژگی‌های شاخص آن‌ها را بررسی کردیم. یعنی شما با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید تلویزیون uhd واقعی از غیر واقعی را تشخیص دهید. چون تلویزیون‌های uhd واقعی با قابلیت‌های منحصر به فردی عرضه شده اند که نوع غیر واقعی هیچ بهره‌ای از آن ندارد. در سایت‌ای اس آی لایت با دیگر مشخصات انواع تلویزیون‌های hdu بیش‌تر آشنا شوید.

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی