Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جعفری گفت:با هوشیاری ، تیزبینی و تلاش همه جانبه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان یک باند سه نفره سارقان چرخشی و در حرکت طلاجات منازل شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان بندر عباس و متواری شدن سارق یا سارقان پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیان و بررسی صحنه های سرقت مشخص شد سارقان با تغییر پلاک خودرو خود و همچنین استفاده از ماسک ، کلاه و دستکش با هدف جلوگیری از شناسایی توسط پلیس ، در ایام تعطیل و ساعات ابتدایی شب، منازل آپارتمانی تک واحدی را در مناطق مختلف شهر انتخاب و با شیوه تخریب و توپی زنی درب های ضد سرقت وارد منازل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجوه ریالی و ارز (دلار) ، ساعت دیگر اموال قیمتی کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با بررسی دقبق و میدانی صحنه های سرقت و احصاء شیوه و شگرد به کار رفته و تجزیه و تحلیل آنها مشخص شد ارتکاب سرقت توسط یک باند سارقین حرفه ای فرا استانی انجام شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی و دستگیری سارقین اقدامات گسترده ای بصورت شبانه روز و با بهره گیری از امکانات پلیسی و تجارب کارآگاهان زبده انجام که نهایتا سه نفر از سارقان بنامان معلوم اهل یکی از استان های غربی که در زمینه سرقت منزل دارای سابقه کیفری و همزمان تحت تعقیب استان های دیگر نیز بودند. شناسایی شدند.

سردار جعفری تصریح کرد : با رصد دقیق اطلاعاتی محل حضور و تردد متهمان شناسایی که مامورین با اخذ نیابت قضایی به یکی از استان های مرکزی کشور عزیمت و با برقراری تور ایست و بازرسی در یکی از مسیر های مواصلاتی استان هدف ، خودرو سارقان را در حالی که از سرقت در یکی از استان های شمال غربی در حال بازگشت به محل سکونت خود بودند متوقف و در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده متهمان دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان ابزارآلات ارتکاب جرم ، تعدادی شمشیر و قمه و اسپری فلفل و مصنوعات طلا و وجه نقد و اموال قیمتی مسروقه از استان آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : متهمان دستگیر شده به بندرعباس منتقل و در بازجویی های علمی و دقیق صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان در استان های هرمزگان و آذربایجان شرقی به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد ریال اعتراف کردند که پس از معرفی به دادسرا با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور