Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ناحیه صنعتی پارس‌آباد یکی از تقاضامحورترین نواحی صنعتی استان است.

محمد اهلی ۲۴ خرداد در جریان بازدید از نواحی صنعتی روح کندی و پارس‌آباد گفت: ناحیه صنعتی پارس‌آباد در دو فاز ۵۰ هکتاری احداث شده است که باتوجه‌به استقبال سرمایه‌گذاران، واگذاری در فاز نخست آن به اتمام رسیده و واگذاری در فاز دوم آن نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی پارس‌آباد منعقد شده است که ازاین‌بین ۵ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده‌اند و در بقیه قراردادها نیز باتوجه‌به آغاز ساخت‌وسازها، انتظار می‌رود در یکی دو سال آتی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از خیل عظیمی از این طرح‌های تولیدی باشیم.

اهلی تحقق این امر را زمینه‌ساز اشتغال پایدار در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی تمام تلاش و جدیت خود را برای فراهم‌کردن بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در استان به کار بسته که نمونه بارز این تلاش‌ها، اجرای بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین در جریان بازدید از واحد تولیدی توسعه مغان در ناحیه صنعتی بیله‌سوار اظهار داشت: باتوجه‌به اتمام زمین قابل‌واگذاری در ناحیه صنعتی روح کندی، طرح توسعه این ناحیه در حال پیگیری است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی به این هدف مهم که نیاز واقعی این شهرستان برای توسعه صنعتی است دست پیدا کنیم.

یادآور می‌شود، ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار در شهرستان پارس‌آباد و ناحیه صنعتی روح کندی با مساحت ۱۰ هکتار در شهرستان بیله‌سوار، هر دو در شمال استان اردبیل واقع شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارس آباد شهرك صنعتي استانی شهرستانها ناحیه صنعتی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع پژو پارس را امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید. 

منبع: کارنامه

tags # پژو پارس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان