Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل تحریری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بوستان‌ها اماکنی خانوادگی برای گذراندن اوقاتی خوش به دور از مشکلات روزمره برای شهروندان در دل طبیعت است، اظهار کرد: استفاده از دخانیات در اماکن عمومی به ویژه بوستان‌ها طبق تبصره یک ماده ۱۳ قانون کنترل و مبارزه با دخانیات و ماده ۷ آئین نامه آن جرم انگاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس استعمال دخانیات مخصوصاً قلیان در بوستان‌ها ممنوع است و اگر همشهریان موارد را به ما گزارش کنند برخورد لازم با خاطیان صورت می‌گیرد.

معاون دادستان قم با تاکید بر اینکه در صورت عدم تمکین به قانون بدون هیچ اغماضی با برهم زنندگان آسایش شهروندان برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: بد پوششی توسط برخی آقایان و خانم‌ها و همچنین ورود حیوانات به بوستان‌ها ممنوع و خط قرمز ماست و ما با هر موردی که امنیت و آرامش روانی شهروندان را خدشه دار کند برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 5514246

منبع: مهر

کلیدواژه: قم دادستانی قم هنجارشکن بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم امام رضا ع آمار کرونا میلاد امام رضا ع خراسان رضوی دهه کرامت اردبیل بیرجند مشهد ایلام بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • ویپ و خطراتی فراتر از آسیب به ریه و مغز
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • سنت بیل گردانی نیم ور محلات
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • (تصاویر) آیین بیل گردانی در نیم‌ور محلات
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد