Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:51:52 GMT

یادبود مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۱۵۷۷

یادبود مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی

آیین یادبود حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه «اطلاعات» با عنوان «رسم محمود»،امروز سه‌شنبه ۲۴خرداد ماه ۱۴۰۱ باحضورمحمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،سید عباس صالحی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و جمعی دیگر از اهالی فرهنگ و رسانه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/2728712 واژه های کاربردی مرتبط حداد عادل رسانه تالار وحدت سید عباس صالحی سیدمصطفی تهرانی درباره ما ارتباط با ما آخرین اخبار | آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حداد عادل رسانه تالار وحدت سید عباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد