Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد الهی، مسئول اوقاف و امور خیریه خوسف ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون دو وقف جدید در خوسف ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۹۹۰ وقف در این شهرستان به ثبت رسیده است، افزود: بیشترین نیت موقوفات مربوط به عزاداری امام حسین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اوقاف و امور خیریه خوسف با اشاره به موقوفات جدید سال جاری، یادآور شد: یکی از این موقوفات مربوط به ورثه والدین شهید «حسن فنودی» بوده که شامل یک قطعه زمین مزروعی به مساحت ۴۷۰ متر با ۳۳ دقیقه آب از مزرعه است که نیت آن کمک به فقرا و نیازمندان است.

الهی با بیان اینکه برای گسترش فرهنگ قرآن و پیاده‌سازی قرآن در زندگی مردم نیازمند کمک و یاری مردم در بحث موقوفات قرآنی هستیم، خاطرنشان کرد: در زمینه کمک به دانش‌آموزان و افراد بی‌بضاعت، دارو و درمان، امور تحقیقات و فناوری و امورات قرآنی و محافل انس با قرآن کمبود وقف داریم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: الهی فرهنگ قرآن موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی