Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:25:36 GMT

جزییات دستگیری ۷۳۳سارق و زورگیر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۱۸۶۹

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری ۷۳۳ نفر از سارقان، مالخران و زورگیران شناسایی و دستگیر شدند. ناطقان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای پنجاه و ششمین مرحله از اجرای طرح رعد پلیس‌ پیشگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران مجموعه کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری ۷۳۳ نفر از سارقان ، مالخران، گوشی قاپ، زورگیران و سارقان خودرو و موتور شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: با اجرای ۲۶۹ فقر حکم قضایی ۱۹ باند سرقت منهدم شده و ۳۲۴۵ فقره از اموال مردم کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۹۵۳ فقره پرونده سرقت مختومه شد، گفت: ارزش اموال کشف شده ۲۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان است.

سردار رحیمی افزود: ۲۲ نفر از زندانیان فراری را در این مرحله از طرح رعد دستگیر کردیم؛ همچنین ۴ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۷ قبضه سلاح سرد و ۲۷۰ تفنگ جنگی کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی گفت: ۳۱ درصد از سارقان که امروز دستگیر شده اند سارقان قطعات و لوازم وسایل نقلیه بودند، ۲۱ درصد جیب بر و کش رو زن، ۱۹ درصد سارق معابر، ۱۷ درصد سارق اماکن خصوصی و دولتی و ۵ درصد هم سارقین منزل بودند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۵۹ محل فروش مواد مخدر در طرح رعد ۵۶ شناسایی و پلمب شد، گفت: ۸۷ مورد پاتوق سارقان ،۱۳ مورد پاتوق مالخران و دو مورد پاتوق اراذل و اوباش پاکسازی شدند.

وی گفت: یک باند مواد مخدر هم شناسایی و منهدم شد که چهار بوده و از آنها ۹۰ کیلو هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به سوالی در خصوص ماجرای برخورد تیم اسکورت رئیس جمهور ونزوئلا با یک موتورسوار و اینکه آیا پلیس جزئیاتی از برخورد از این ماجرا را که به نوعی تصادف محسوب می‌شود دارد یا نه؛ گفت: این فرد یکی از موتورسوارانی است که نظم و انضباط را رعایت نکرده و پلیس هر روزه با آنها درگیر است.

وی با بیان اینکه در فیلم دیده شد تصادفی بین این فرد و تیم حفاظت رئیس جمهور ونزوئلا انجام شد گفت: این فرد سریعاً دستگیر می‌شود و پس از بررسی مشخص می‌شود مورد خاصی نداشته و اصلاً نمی دانسته موضوع چیست و آزاد می‌شود.

سردار رحیمی گفت: این موضوع هیچ مساله امنیتی ندارد و شایعاتی که در فضای مجازی در رابطه با این فیلم مطرح می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد. منبع: فارس برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زورگیر ، گوشی قاپ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری سارق زورگیر گوشی قاپ فرمانده انتظامی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس