Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران جلسه بررسی مشکلات دسترسی‌های اتوبان حرم تا حرم با حضور فرماندار و نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برگزار شد.

جلسه بررسی رفع مشکلات دسترسی اتوبان حرم تا حرم ( قم -گرمسار ) به ریاست مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین و با (مجری آزاد راه های مرکز و شرق و شمال شرق کشور ) قرارگاه خاتم انبیاء، معاونت امور فنی و عمرانی فرمانداری، بخشدار جوادآباد، مدیرعامل آزاد راه حرم تا حرم، رییس پلیس راه چرمشهر و برخی از روسای ادارات در بخشداری جواد آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید درویشی ظهر سه‌شنبه ۲۴ خرداد ماه در این نشست با اشاره به اهمیت و ظرفیت‌های بخش جواد آباد خاطرنشان کرد: بخش جواد آباد وسیع‌ترین بخش استان تهران و تامین کننده  ۴۰ درصد شیر و گوشت و ۸۰ درصد غله استان تهران می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به توسعه و میزان تولید محصولات کشاورزی و دامی توجه به حوزه زیر ساختی به ویژه راه‌های ارتباطی در این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

فرماندار ورامین با بیان اهمیت اتوبان حرم تا حرم برای بخش جوادآباد یادآور شد: افتتاح اتوبان حرم تا حرم باعث به وجود آمدن یک ظرفیت بالا جهت دسترسی و ترانزیت کالاهای کشاورزی در بخش جوادآباد شد که متاسفانه به دلیل عدم تصمیم گیری در خصوص ایجاد راه دسترسی مناسب به این اتوبان کشاورزان و مردم نتوانستند بهره مناسبی از این ظرفیت عظیم راهی و زیر ساختی ببرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود:  احداث پروژه خروجی زیرگذر طغان باعث خارج شدن بخش جوادآباد از بن بست راه‌های ارتباطی با اتوبان حرم تا حرم می‌شود و حجم بار ترافیکی محور آبباریک به چرمشهر نیز کاهش می‌یابد که امیدواریم با مساعدت قرارگاه خاتم  معضلات و مشکلات اجرای این پروژه حل شود.

درویشی در پایان سخنان خود گفت: ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در محدوده امام‌زاده عبدالله قلعه بلند و اجرای طرح محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا از دیگر موارد مورد توافق در این نشست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورامین اتوبان حرم تا حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است

به گزارش قدس خراسان،انسیه خزعلی روز جمعه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد افزود: دشمن درحال ترویج معضل بی‌هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدارسازی آن‌ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت مؤثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد