Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها _فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء یکی از اقدامات که در طرح غدیر انجام داده این است که فعالیت خود را به صورت شبانه روز دارد دنبال می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در‌حاشیه بازدید از طرح اب رسانی غدیر در شهرستان کرخه اظهار داشت: پروژه طرح غدیر پروژه ای است که هم در مرکز استان و هم شهرهای آبادان خرمشهر و دشت آزادگان از این پروژه آب مصرفی شربشان را استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه اضافه کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء متولی این طرح بوده و از سال 88 این کار را شروع کردند و در فاز های مختلف این اقدام انجام شده است. 

شاهوارپور با اشاره به تنش آبی در این منطقه بیان کرد: اخیرا به توجه به تنش آبی که ما در رودخانه کرخه داشتیم یک طرح جایگزین از سد دز برای تامین آب غدیر پیش بینی شده که در مراحل پایانی است 

سردار شاهوارپور افزود: عبور لوله های آب از زیر رودخانه کرخه از رودخانه دز می آید و اتصال به ورودی اصلی آب غدیر است و این کار قرار است به زودی به پایان برسد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: در طرح غدیر از سد دز آبگیری نمی‌شودرشد دوبرابری تامین آب خوزستان از طریق طرح غدیر تا تیرماه

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در پایان اظهار کرد: امروز برای تسریع در کار با حضور معاون وزیر نیرو و جانشین فرمانده کل سپاه برنامه زمان بندی اتمام کار مورد بررسی قرار گرفته و قرار است طی روز آینده به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام /331

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

دریافت 44 MB کد خبر 6088195

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد