Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:34:31 GMT

پیروزی تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران مقابل آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۲۰۹۸

پیروزی تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران مقابل آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز (سه‌شنبه) با نتیجه ۲ بر صفر برابر آمریکا پیروز شد.

در این دیدار که در شهر هراکلیون جزیره کرت یونان برگزار شد، نوجوانان ایران توانستند با نتیجه ۲ بر صفر تیم آمریکا قهرمان منطقه آمریکای شمالی و مرکزی را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان تیم نوجوانان هندبال ساحلی ایران در نیمه نخست با نتیجه ۳۱ - ۱۰ و در نیمه دوم با برتری ۲۰ - ۸ تیم ملی آمریکا را در هم کوبیدند.

تیم هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دومین دیدار خود امروز سه شنبه از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف تیم قطر خواهد رفت. همچنین ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی روز چهارشنبه ۲۵ خرداد از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف سوئد می‌روند.

بر اساس گروه‌بندی انجام شده ۱۶ تیم حاضر در ۴ گروه چهار تیمی گروه‌بندی شدند که سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند.در ادامه چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

کد خبر 5514290

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی هندبال ساحلی ایران ایالات متحده امریکا فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال الجزایر کمیته ملی المپیک فدراسیون سوارکاری هندبال ساحلی نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت