Web Analytics Made Easy - Statcounter

انواع لکه کاشی و سرامیک راز خانم هایی که دکوراسیون خونشون پر از آرامشه آماده کردن خانه برای پذیرایی از مهمان مثل خانم های زرنگ​ «خوشبو کردن خانه» با موثرترین و کاربردی ترین راه ها بهترین برنامه تمیزکاری خانه و نظافت منزل از صفر تا صد یه زن خوب و تمام عیار حتما این ویژگی ها رو داره​ مراحل تمیز کردن و برق انداختن سرامیک 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق انداختن سرامیک : سرامیک کف خانه را جارو برقی بکشید 2. سرکه سفید سرامیک را درخشان می‌کند 3. جوش شیرین لکه سرامیک را از بین می‌برد 4. مایع ظرفشویی سرامیک حمام و دستشویی را پاک می‌کند

به گزارش اقتصاد آنلاین، بسیاری از افراد علاقه دارند که خانه‌شان در هر شرایطی تمیز و زیبا باشد. در این صورت شما به منظور زیباتر شدن خانه‌تان باید مراحل برق انداختن سرامیک خانه، دستشویی و حمام را بیاموزید

شما به منظور برق انداختن سرامیک به کمی زمان و حوصله نیاز دارید. با این حال در پایان تمیز کردن سرامیک و کاشی، به نتیجه دلخواه خود دست می‌یابید. در ادامه مقاله مراحل برق انداختن سرامیک و تمیز کردن کاشی را به شما می‌آموزیم تا خانه‌تان را تمیز، درخشان و رویایی کنید.

انواع لکه کاشی و سرامیک

پیش از شستشوی کف خانه، بهتر است با انواع لکه کاشی و سرامیک آشنا شوید، چرا که این موضوع به تمیز کردن و برق انداختن سرامیک کمک بسزایی می‌کند. معمولا سرامیک‌های کف خانه با لکه غذایی، گرد و غبار و خرده مو کثیف می‌شود.

در این زمینه بخوانید

راز خانم هایی که دکوراسیون خونشون پر از آرامشه آماده کردن خانه برای پذیرایی از مهمان مثل خانم های زرنگ​ «خوشبو کردن خانه» با موثرترین و کاربردی ترین راه ها بهترین برنامه تمیزکاری خانه و نظافت منزل از صفر تا صد یه زن خوب و تمام عیار حتما این ویژگی ها رو داره​

سرامیک کف اداره یا مراکز تجاری با لکه غذا، گِل و باکتری و میکروب‌های کف کفش آلوده می‌شوند که میزان آلودگی بیشتری نسبت به سرامیک‌های دیگر دارد. سرامیک دستشویی و حمام نیز به مرور زمان با لکه آب، صابون و شامپو زرد یا سیاه می‌گردد.

همچنین در صورتی که سرامیک حمام یا دستشویی در محیطی بدون تهیه و با رطوبت بالا قرار گیرد و صابون و شامپو از روی آن به خوبی شسته نشود، ممکن است باعث رشد و تکثیر کپک و قارچ گردد. در این صورت رسیدگی به سرامیک و کاشی اهمیت بسیاری دارد که طول عمر بالاتری داشته باشد.

مراحل تمیز کردن و برق انداختن سرامیک

شما در چند مرحله و با چندین روش می‌توانید سرامیک خانه، اداره، حمام یا دستشویی را تمیز و درخشان کنید. با این حال به یاد داشته باشید، اگر می‌خواهید خانه یا محل کارتان تمیز باشد، حتما هر دو روز یک بار یا هفته‌ای یک بار سرامیک و کاشی‌ها را تمیز و درخشان کنید.

1. برق انداختن سرامیک : سرامیک کف خانه را جارو برقی بکشید

پیش از آنکه سرامیک کف خانه را مرطوب کنید و آن را بشویید، ابتدا باید آن را جارو برقی بکشید، چرا که ممکن است رطوبت باعث پخش گرد و غبار یا ذرات روی سطح شود و تمیز کردن آن را دشوار کند. در این صورت سعی کنید تمام خانه، میانه‌ی کاشی‌ها و گوشه‌های اتاق‌ها را کاملا و به دقت جارو برقی بکشید.

جارو برقی باعث می‌شود که گرد و غبار و خرده مو و مواد غذایی از روی سرامیک‌ها پاک شوند و این روش کمک بسزایی به درخشان‌تر شدن سرامیک‌ها کمک می‌کند. با این حال شما نمی‌توانید داخل حمام یا دستشویی را جارو برقی بکشید. در این صورت یک جاروی ساده نیز به تمیز شدن و از بین رفتن ساده ذرات و خرده مو داخل حمام و دستشویی کمک می‌کند.

2. سرکه سفید سرامیک را درخشان می‌کند

یکی از مواد شوینده طبیعی که نه تنها به لکه‌بری سرامیک، بلکه به درخشان شدن آن کمک می‌کند، استفاده از سرکه سفید است. از این رو شما می‌توانید پس از اتمام جارو کشیدن کف خانه، مقداری سرکه سفید روی سطح سرامیک‌ها اسپری کنید.

در صورتی که به برق انداختن سرامیک خانه علاقه دارید، سرکه سفید کار شما را ساده کرده است. از این جهت پس از استفاده از سرکه سفید، کف خانه را طی بکشید و شاهد سرامیک‌های تمیز و درخشان و فاقد هر گونه آلودگی باشید.

البته به یاد داشته باشید که سرکه سفید بوی خانه را تغییر نمی‌دهد. با این حاله به منظور اطمینان بیشتر می‌توانید هنگام استفاده از سرکه سفید پنجره‌ها را باز کنید، سپس سطح کاشی‌ها را با دستمال مرطوب تمیز کنید، در نهایت آن‌ها را با حوله یا طی خشک نمایید.

3. جوش شیرین لکه سرامیک را از بین می‌برد

لکه چربی یا لکه غذایی از شایع‌ترین لکه‌های روی سرامیک خانه هستند. با این حال شما می‌توانید با کمک جوش شیرین این لکه‌های زرد را از روی سرامیک پاک کنید. از این رو شما به مقداری جوش شیرین و کمی آب نیاز دارید.

جوش شیرین و آب را با یکدیگر مخلوط کنید تا خمیر جوش شیرین حاصل شود. سپس مقداری از این خمیر را روی لکه‌های غذایی همچون لکه چربی یا شکلات بریزید و کمی صبر کنید تا خمیر کاملا خشک شود. سپس با یک حوله مرطوب خمیر جوش شیرین را از روی لکه پاک کنید تا سرامیک‌ها درخشان و زیبا گردند.

4. مایع ظرفشویی سرامیک حمام و دستشویی را پاک می‌کند

پیش از هر چیز به یاد داشته باشید که مواده شوینده قوی همچون سفید کننده یا مواد شوینده اسیدی نه تنها به مرور زمان باعث از بین رفتن سرامیک و رنگ آن می‌شوند، بلکه آسیب جدی به محیط زیست و سلامت انسان وارد می‌کنند. از این جهت مایع ظرفشویی انتخاب مناسبی به منظور تمیز کردن سرامیک حمام و دستشویی خواهد بود.

مقداری مایع ظرفشویی کف حمام یا دستشویی بریزید، سپس لکه‌های سیاه، کپک، قارچ یا هر گونه لکه‌ را با کمک یک فرچه یا کف شوی تمیز کنید. پس از پاک کردن سرامیک کف حمام و دستشویی، آن را با آب ولرم تمیز کنید تا اثری از مایع ظرفشویی یا کف باقی نماند.

در پایان به یاد داشته باشید که حتما هواکش حمام و دستشویی را روشن کنید تا سرامیک و کاشی‌ها به سرعت خشک شوند و رطوبت به آن‌ها آسیب وارد نکند. این روش مناسب و ساده‌ای برای تمیز کردن سرامیک دستشویی و حمام خواهد بود.

منبع: دیجی واش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو سرامیک کاشی نظافت یاد داشته باشید تمیز کردن سرامیک حمام یا دستشویی حمام و دستشویی سرامیک و کاشی مایع ظرفشویی سرامیک حمام کف خانه سرامیک ها کردن خانه سرامیک کف سرکه سفید جوش شیرین کاشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم

نگاهی داریم به گل ها و مهارت های دیدنی ادن هازارد با پیراهن چلسی در فصل ۲۰۱۵/۱۶.

دانلود (65.9MB)

دیگر خبرها

  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟