Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@21:12:57 GMT

حقوق نگهبان یک شرکت به ۴۰ میلیون تومان رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۳۲۴۵

حقوق نگهبان یک شرکت به ۴۰ میلیون تومان رسیده است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای دولت در افزایش حقوق‌ها گفت: طبق گفته مدیرعامل یکی از شرکت‌های صنعتی، حقوق نگهبان یک شرکت ۴۰ میلیون تومان شده است.

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی رضاخواه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه‌های ثبت حقوق و مزایا و پاکنا، گفت: سامانه پاکنا برای ورود میزان حقوق و دستمزد کارکنان دولت طراحی شد اما در چند ماه اخیر به دلیل تصمیمات اشتباه تمام سامانه بهم ریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: صحبتی با مدیرعامل یکی از شرکت‌های صنعتی داشتم که می‌گفت به دلیل ناهماهنگی در میزان افزایش حقوق‌ها، برخی حقوق‌ها بسیار زیاد افزایش پیدا کرده است به طوری که حقوق نگهبان یک شرکت ۴۰ میلیون تومان شده است. اگر قرار به اتخاذ تصمیمات جزیره‌ای بود پس چرا سامانه پاکنا طراحی شد. وی افزود:‌ این چه نوع تصمیم‌گیری است که برای افزایش حقوق اعضای هیئت علمی سقف تعیین می‌شود اما به یک باره حقوق یک نگهبان به ۴۰ میلیون تومان می‌رسد. این وضعیت باعث مهاجرت اعضای هیئت علمی می‌شود. چه کسی پاسخگوی ناهماهنگی‌ها است. چرا جزیره‌ای عمل می‌شود؟ رضاخواه با انتقاد از عملکرد وزارتخانه‌ها در ثبت نکردن اطلاعات حقوق کارکنان خود گفت: اگر قرار است آقای لطفی رئیس سازمان امور استخدامی در اینجا حاضر شده و صرفا گزارش دهد و بگوید که قبل از آن‌ها اتفاقی نیفتاده، کافی نیست. باید پاسخ دهند که در زمان حضور دولت فعلی چه اقدامی کرده است نه اینکه فقط بگوید که در گذشته کاری نشده است. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجتبی رضاخواه پرداخت حقوق سامانه پاکنا سازمان امور استخدامی ۴۰ میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: لایحه دو فورویتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس