Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@20:05:19 GMT

ادعای جدیدی: دوپینگ نکردم، ب کمپلکس مصرف کردم!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۴۰۴۱

مصاحبه عباس جدیدی با کیهان ورزشی را بازخوانی می کنیم

بعد از مسابقات جهانی 1993، کشتی ایران یکی از 2 طلای خود را به علت مثبت شدن تست دوپینگ عباس جدیدی از دست داد.

به گزارش طرفداری، عباس جدیدی که مدال طلای مسابقات جهانی خود در سال 1993 را به علت مثبت شدن تست دوپینگش از دست داده بود ابتدا اعلام کرد دوپینگ نکرده و سپس گفت ب کمپلکس مصرف کرده و سپس حساب و کتاب خود را با سیروس پور، دبیر فقید فدراسیون کشتی به روز قیامت کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفتگوی او با کیهان ورزشی می خوانیم:

عباس جدیدی با حسرت گفت: من باید تاوان همه خلافکاری های گذشته جریان دوپینگ را که بیست سال از عمر آن در ایران می گذرد، پس بدهم! چه می شود کرد و قسمت ما این بود. و افزود: واقعا این موضوع را که گفتم. آقای سیروس پور دبیر فدراسیون کشتی در جریان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در مغولستان به من داروی ب کمپلکس و ب 12 داده بود. درست است اما حالا ایشان تکذیب می کند، حساب و کتاب من با ایشان باشد تا روز قیامت!

اخبار داغ 

خبرنگار بین اسپورت: کی روش در آستانه هدایت یک تیم آسیایی حاضر در جام جهانی! الکساندر نوری در ویکی پدیا سرمربی استقلال شد! / عکس سیگار کشیدن مارسلو بروزوویچ در رختکن پس از برد کرواسی مقابل فرانسه / عکس اورلین شوامنی در تست پزشکی رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عباس جدیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد