Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مسلم فریدونی نائب رییس شورای اسلامی استان در این جلسه با بیان اینکه سعی داریم با بررسی مشکلات ودغدغه‌های عمده و اساسی استان جلسات پر باری داشته باشیم تا بتوانیم قدم‌های موثری در رفع ان‌ها بردایم، گفت: به لطف خدا خواسته‌های شهرستان‌ها در این جلسات برای مدیران استانی مطرح می‌شود تا راهکار‌های مناسب اناحصا شود تا رضایت مردم نیز جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وضعیت بی آبی شهرستان‌ها بسیار سخت شده است ، لذا در این مورد مشکلاتی مورد توجه شهرستان‌ها است که امید است با مساعدت آب منطقه‌ای استان در جهت رفع این مشکلات اقدام شود.


آقای غفار زاده مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در این جلسه گفت: همه عزیزان حاضر در جلسه خواستار توسعه و افزایش حق آبه شهرستان خود هستند و این یک واقعیت است، اما در حقیقت مدیریت آب باید حوزه‌ای باشد نه جغرافیایی، لذا در استان ما این مدیریت حوزه‌ای است و آب کشاورزی باید به صورت معقول تامین شود.

برداشت‌های بی رویه و بیش از اندازه از آب‌های زیر زمینی در استان از تغذیه بیشتر است، در این زمینه کنترل‌هایی صورت می‌گیرد که اکثر کشاورزان راضی نیستند ما به عنوان خدمتگزار و دلسوز مردم در کنار کشاورزان هستیم، اما با توجه به این برداشت‌های اضافی نزدیک است که استان ما نیز همانند استان کرمان به بی آبی دچار شود

همه کشاورزان و شهروندان در این زمینه مقاومت می‌کنند و درخواست آزادسازی آب از سد‌های موجود را دارند، متاسفانه با برداشت بی رویه از آب‌های زیرزمینی به محیط زیست خود نیز صدمه رسانده ایم.

گفتنی است؛ تامین حق آبه شهرستان‌ها، توزیع عادلانه آب و صیانت از آن، کنترل نحوه توزیع آب و در نهایت تخصیص مجوز برداشت اب از زرینه رود از خواسته‌های نماینده‌های شهرستان‌ها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی آب های زیرزمینی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد