Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ محمدرضا رضایی گفت: در پی شکایت یک خانم مبنی بر برداشت غیرمجاز ۱۶۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی طی چندین مرحله، موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: با بررسی‌های تخصصی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم مرتبط با این مورد که خانمی نوجوان بود در یکی از شهرستان‌های غرب استان شناسایی و با هماهنگی قضایی، دستگیر و به مرکز استان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ رضایی این متهم که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی بود پس از مواجهه با مستندات و مدارک موجود به جرم خود اقرار وگفت: در زمان انجام خرید توسط شاکی در یک مغازه از رمزعبور  بانکی وی مطلع شده و با سرقت کارت بانکی او، طی چند مرحله اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی کرده است.

این مسئول انتظامی گفت: متأسفانه برخی اوقات شهروندان در نگهداری از کارت و رمز بانکی خود سهل‌انگاری می‌کنند که منجر به برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی و سو استفاده‌های بعدی از آنان می‌شود بنابراین به عموم مردم توصیه می‌شود هرگز اطلاعات شخصی از جمله اطلاعات کارت‌بانکی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارند و همچنین هنگام گم‌شدن و یا سرقت کارت‌بانکی فوراً با پشتیبانی بانک تماس گرفته و آن را مسدود کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غیر مجاز رمز عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد