Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:56:37 GMT

نمایشگاه قرآن، کتاب و محصولات فرهنگی در اهواز تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۴۹۱۱

نمایشگاه قرآن، کتاب و محصولات فرهنگی در اهواز تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه قرآن، کتاب، و محصولات فرهنگی در دوره‌های گذشته در خوزستان و دیگر استان‌ها به صورت مجزا برگزار می‌شد که امسال به صورت ابتکاری این ۲ نمایشگاه با توجه به ارتباطی که با هم داشتند به طور یکپارچه برگزار شده است.

در این نمایشگاه تعدادی از ناشران معتبر کشور با رویکرد تخصصی در حوزه ادبیات، شعر، دین و سایر موضوعات به نمایشگاه دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نمایشگاه محصولات فرهنگی فاخر که در کشور تولید شده عرضه می‌شود و تاکنون در هیچ استانی حضور پیدا نکرده‌اند، عرضه شده است.

این نمایشگاه تا پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ تا ۲۴ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خوزستان در اهواز برپا است.

کد خبر 5514527

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی خوزستان اهواز کتاب و کتابخوانی حوزه هنری خوزستان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه جهرم ویروس کرونا امام رضا ع اردبیل آمار کرونا خراسان رضوی دهه کرامت میلاد امام رضا ع بیرجند ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیدار از نخستین نمایشگاه ملی قرآن در افغانستان اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید روح الله حسینی» رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد، در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود