Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قرار بود مشکل فنی فرودگاه دمشق امروز برطرف شود، اما با ادامه مشکل در این فرودگاه، سفرهای زیارتی به سوریه همچنان برقرار نشده است.

به گزارش قدس آنلاین، سفرهای زیارتی به سوریه به دلیل مشکل فنی در فرودگاه دمشق از اول هفته جاری متوقف شد و پیش‌بینی می‌شد ممنوعیت پروازهای بین‌المللی تا امروز برطرف شود؛ اما با ادامه مشکل فنی در تجهیزات فرودگاهی در دمشق، همچنان پروازهای بین‌المللی در فرودگاه دمشق برقرار نشده است و به این ترتیب اعزام زائران نیز انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برنامه برخی از شرکت‌های هواپیمایی همچون اجنحةالشام متناسب با شرایط فرودگاه دمشق تغییر کرده است؛ به طوری که پروازهای این شرکت هواپیمایی به جای دمشق به حلب انجام می‌شود و این شرکت زائران را به صورت رایگان به دمشق اعزام می‌کند.

‌با این وجود، با توجه به اینکه دولت سوریه تضمین سلامت زائران کشورمان را در دمشق کرده بود، امکان اعزام زائران به حلب نیست و سفرهای زیارتی به سوریه همچنان برقرار نشده است.

‌این امر در حالی است که قبل از ماه خرداد، ظرفیت همه کاروان‌های این ماه تکمیل شده بود و روزانه از شهرهای مختلف، کاروان‌های زیارتی به سوریه مشرف می‌شدند. با این وجود، به گفته یک منبع مطلع، ممکن است تا اوایل هفته آینده مشکل فنی در فرودگاه دمشق برطرف نشود.

البته از اول خردادماه سفرها به سوریه بدون ممنوعیت و تأیید اسامی از سوی نهادهای خاص انجام می‌شود و برخی از دفاتر فروش بلیت فقط امکان عرضه بلیت یک طرفه به سوریه را دارند که قیمت آن هم حداقل حدود چهار میلیون تومان است و مسافران باید بلیت برگشت را به صورت دلاری با قیمت بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ دلار خریداری کنند. در حالی که هزینه سفر سوریه به صورت یک هفته‌ای از سوی سازمان حج و زیارت کمتر از ۱۰ میلیون تومان است.

 سفرهای زیارتی به سوریه از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد و در یک سال ۱۰۰ هزار ایرانی به حرم حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما مشرف خواهند شد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سوریه حضرت زینب س سفرهای زیارتی به سوریه فرودگاه دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره