Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:04:36 GMT

سرپرست بخشداری مرکزی اهواز معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۵۹۰

سرپرست بخشداری مرکزی اهواز معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین معارفه امیر کعبی سرپرست بخشداری مرکزی اهواز و تکریم علی بلمچی بخشدار سابق عصر سه شنبه با حضور سید مجید صالحی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد.

امیر کعبی در حکمی از سوی صادق خلیلیان استاندار خوزستان به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان اهواز منصوب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در این آئین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات علی بلمچی بخشدار سابق در این مدت، انتصاب امیر کعبی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی را به وی تبریک گفت.

سید مجید صالحی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در بخش مرکزی اهواز به پتانسیل و ظرفیت‌های این بخش اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی از جمله بهسازی معابر و خیابان‌ها، آبرسانی و برقرسانی به روستاها، رفع و رجوع تنش‌های اجتماعی و مشکلات خشکسالی و سیل از جمله اقدامات علی بلمچی بخشدار سابق در این مدت بود.

وی در ادامه با اشاره به کمبود بارش، خشکسالی و ممنوعیت کشت در حوزه رودخانه کرخه افزود: اقدامات زیادی از جمله برگزاری جلسات با روستاییان، برگزاری جلسات، اقناع سازی و اطلاع رسانی برای عدم کشت در این حوزه صورت گرفت که کشاورزان باید برای جلوگیری از ضرر و زیان، از کشت محصولات خودداری کنند.

کد خبر 5514647

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اهواز بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم امام رضا ع اردبیل آمار کرونا خراسان رضوی دهه کرامت میلاد امام رضا ع بیرجند ایلام مشهد سرپرست بخشداری مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • انتصابات جدید در گیلان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است