Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@01:11:27 GMT

ویدیوی احساسی رضا صادقی از جشن تولد دخترش

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۵۹۵

ویدیوی احساسی رضا صادقی از جشن تولد دخترش

‍‍‍‍‍‍

تولد دختر رضا صادقی بیوگرافی رضا صادقی علت فلجی رضا صادقی

به گزارش اقتصادآنلاین، رضا صادقی در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا شد که این رابطه در نهایت ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ وقتی ۳۲ ساله بود به ازدواج منتهی شد. ثمره این زندگی حالا دو دختر بنام های تیارا متولد بهمن ۹۲ و ویانا متولد خرداد ۹۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولد دختر رضا صادقی

رضا صادقی تولد دختر کوچکش ویانا  را با انتشار ویدیویی تبریک گفت. او نوشت: به دنیا اومدی و من به زندگی اومدم به جهان خرم از آنم که جهانم خرم از لبخند توست بند دلم... با صدای بلند بخند دخترم تا کر بشه گوش عالم از شادی و شادابی تو و همه دختران این سرزمین ممنونم از مامان خوبت که ماه ها با عشق و ارامش صبوری کرد و فداکاری تا تو با لبخند مهمان قلب و روح ما بشی تولدت مبارک دخترم ویانا من و مامانت و خواهرت تیارا از اومدنت پر از شادی و عشق شدیم و لبخند

بیوگرافی رضا صادقی

رضا صادقی متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس ، خواننده و ترانه سرا است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد می باشد که با یک اشتباه در تزریق آمپول فلج شد اما حالا خواننده بنام و مشهوری است

علت فلجی رضا صادقی

در دوران کودکی دچار مریضی میشود که دکتر برای درمان چند قرص و آمپول تجوز می کنند اما پس از تزریق آمپول حال او وخیم تر می شود.بعد از مدتی میفهمند آمپول به اشتباه در عصب پایش زده شده و عوارض این تزریق باعث می شود او برای همیشه از زانو به پایین فلج شود.

حجم ویدیو: 7.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو رضا صادقی تولد دختر رضا صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)