Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زمین لرزه‌ای که در استان گیلان منطقه جیرنده رخ داده در بخش‌هایی از شهرستان قزوین شامل بخش‌های مرکزی، کوهین، طارم و سایر نقاط احساس شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی این زمین لرزه در استان قزوین دریافت نشده است، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و انتظامی در حالت آماده باش بوده و فرمانداری شهرستان قزوین در حال رصد و ارزیابی حوزه استحفاظی شهرستان به ویژه مناطق روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین اضافه کرد: با توجه به داده‌های مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۶ دهم ریشتر در شهر جیرنده شهرستان لوشان استان گیلان رخ داده است.

کد خبر 5514663

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین لرزه قزوین بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم امام رضا ع اردبیل آمار کرونا خراسان رضوی دهه کرامت میلاد امام رضا ع بیرجند ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه خواجه لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

کد خبر 6091158

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • قلعه خواجه لرزید
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم