Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان سعودی سه‌شنبه شب هشت فرد و ۱۱ نهاد را به خاطر آنچه حمایت از جنبش انصارالله یمن اعلام شده در فهرست تروریستی خود قرار داده است.

به گزارش ایران اکونومیست از تارنمای روزنامه "ریاض" چاپ عربستان، مقامات سعودی مدعی شدند: به تلاش برای توقف تأثیر شبه نظامیان تروریست حوثی ادامه خواهیم داد و مهم ترین اشخاص و نهادهایی که از آنها حمایت مالی می کنند، نشانه خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان اعلام کرد: به موجب نظام مبارزه با جنایت‌ تروریستی و حمایت مالی از آن و مکانیزم‌های اجرایی قطعنامه‌های مرتبط شورای امنیت به شماره ۱۳۷۳ سال ۲۰۰۱، باید تمام منابع مالی این اشخاص و نهادهای ۱۹ گانه بلوکه شود.

در پایان بیانیه صادر شده از عربستان آمده است: هرگونه معامله مستقیم و غیر مستقیم با اسامی مذکور یا در راستای منافع آنها از سوی مؤسسات مالی و تمام افرادی حقیقی و حقوقی ممنوع است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: جنبش انصارالله

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید، بسیاری را شگفت زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای 2022 فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است، چون مصدومیت به خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آن‌ها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

متخصصان پزشکی دو باشگاه به طور منظم در ارتباط هستند و هدف آن‌ها کمک به بهبود هر چه بهتر این بازیکن فرانسوی است. بنزما تا هفته آینده در رئال مادرید خواهد ماند و در آن زمان به عربستان سعودی برمی‌گردد تا برای 5 بازی آخر فصل در دسترس باشد.

نکته جالب زمان حضور بنزما در رئال بوده که  با مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصادف شده است؛ مطمئنا کارلو آنچلوتی و شاگردانش این روزها چند مرتبه با بنزما که روزگاری کاپیتان ارزشمند آن‌ها بوده، رو به رو شده و گفتگوهای مختلفی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • شمال یمن بمباران شد
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی