Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:23:22 GMT

بعد از 74 روز؛ جام جهانی بدون جای خالی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۶۴۷۳

بعد از 74 روز؛ جام جهانی بدون جای خالی

به گزارش "ورزش سه"، به طور معمول مراسم قرعه کشی رویدادهای رسمی بعد از مشخص شدن همه تیم های حاضر برگزار می شود ولی تاخیر در برگزاری مسابقات انتخابی به دلیل همه گیری کووید-19 و البته یک جنگ پیش بینی نشده باعث شد تا مراسم قرعه کشی این دوره با سه جای خالی برگزار شود. این سه جای خالی در گروه های B،D،E به وجود آمدند و قرار بر این شد تا دو پلی آف بین قاره ای در تاریخ های 23 و 24 خرداد ماه تعیین کننده دو تیم از سه تیم باقی مانده باشند و یکی جای خالی دیگر هم با برگزاری بازی های پات اول انتخابی اروپا پر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه شنبه شب با برگزاری آخرین دیدار پلی آف، تکلیف تمام 32 سهمیه جام جهانی 2022 مشخص شد. ورزشگاه أحمد بن علی امشب میزبان آخرین پلی آف بین المللی بود؛ جایی که تیم های کاستاریکا و نیوزلند برای تعیین سی و دومین تیم حاضر در جام جهانی به مصاف هم رفته بودند. کاستاریکا به عنوان برنده این دیدار به عنوان چهارمین تیم به گروه E اضافه شد تا اسپانیا، آلمان و ژاپن سومین حریف خود در قطر را بشناسند.


شب گذشته در همین ورزشگاه تیم استرالیا با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پرو، سهمیه شماره سی و یک را به دست آورد. این تیم در گروه D به جمع کشورهای فرانسه، دانمارک و تونس ملحق شد. پیش از این نیز تکلیف سهمیه پایانی اروپا که به دلیل حمله نظامی روسیه به اوکراین با تاخیر مواجه شده بود، مشخص شد؛ ولز با غلبه بر اوکراین در فینال پات A انتخابی جام جهانی در اروپا به عنوان تیم چهارم به گروه B اضافه شد که تیم های ایران، انگلیس و امریکا در آن حضور داشتند.
 


به این ترتیب 74 روز پس از انجام قرعه کشی جام جهانی 2022، تکلیف تک تک تیم های حاضر در گروه های هشتگانه مشخص شد. امشب بعد از دو ماه و نیم می توانیم گروهبندی جام جهانی 2022 را بدون جای خالی و به شرح زیر مشاهده کنیم:

گروه A: قطر، اکوادور، سنگال و هلند
گروه B: انگلیس، ایران، آمریکا و  ولز
گروه C: آرژانتین، عربستان، مکزیک و لهستان
گروه D: فرانسه، پرو، استرالیا، دانمارک و تونس
گروه E: اسپانیا، کاستاریکا، آلمان و ژاپن
گروه F: بلژیک، کانادا، مراکش و کرواسی
گروه G: برزیل،‌ صربستان، سوئیس و کامرون
گروه H: پرتغال، غنا، اروگوئه و کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کاستاریکا جام جهانی 2022 قطر جام جهانی جای خالی مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم

لژیونر والیبال ایران گفت: هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین اسماعیل‌نژاد در پایان تمرین امروز، سه‌شنبه تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: هر سال که می‌گذرد تجربه بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند. هر سال بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم و نهایتاً می‌خواهیم که به تیم ملی کشورمان کمک کنیم. مدت زمان کمی است که آقای پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد. ایشان از والیبال روز دنیا اطلاعات کاملی دارند و امیدوارم که بتوانیم با کمک موتا پائز به المپیک صعود کنیم.

پاداش میلیاردی ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به المپیک

قطر پاسور تیم ملی والیبال در ادامه گفت: مطمئناً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و همه بازیکنان نیز با انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته در تمرینات حضور دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

بازیکن فصل گذشته تیم ورونا ایتالیا درباره هفته اول و بازی‌های دشواری که ملی‌پوشان پیش رو دارند، اضافه کرد: ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها با رقبای اصلی خود دیدار خواهد کرد و قطعا هر تیمی که بتواند در این هفته از مسابقات امتیازات بیشتری بگیرد، امیدش هم افزایش پیدا می‌کند.

اسماعیل‌نژاد در ادامه گفت: هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. من نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم جای خالی دوستانم را در تیم ملی پر کنم.

امین اسماعیل‌نژاد در پایان درباره مقصد بعدی باشگاهی خود تاکید کرد: اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم که سورپرایز شوید، چون اگر بگویم در ایتالیا خواهم ماند، چیز دیگری معلوم می‌شود اما صد درصد تیم من تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)