Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:12:16 GMT

بیکاری پنهان در روستاهای ماه‌نشان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۷۲۵۲

بیکاری پنهان در روستاهای ماه‌نشان

ایسنا/زنجان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان ماه‌نشان گفت: نرخ بیکاری در ماه‌نشان ۶ درصد است.

جمال‌الدین مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیکاری پنهان در روستاهای ماه‌نشان، اظهار کرد: وجه قالب اشتغال استان زنجان کشاورزی است و بخش کشاورزی سهم اشتغال زیادی در این شهرستان داشته است اما جوانان رغبتی به کار کشاورزی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهرستان ماه‌نشان برای ۵۱۳ طرح حدود ۳۳ میلیارد تومان در بحث اشتغال‌زایی وام و تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: بخش کشاورزی به‌ خصوص آبزی‌پروری نقش مهمی در اشتغال مردم ماه‌نشان داشته و بیش از ۶۰۵ پروانه بهره‌برداری در این شهرستان در حوزه پرورش ماهی ثبت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان ماه‌نشان ادامه داد: این شهرستان با وجود قریب به ۷۶۴ واحد آبزی‌پروری، مسئولیت تولید ۷۰ درصد ماهی مصرفی را در استان بر عهده دارد.

این مسئول به بیکاری پنهان در این شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با استفاده از زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف می‌توان جوانان را به سمت مشاغل مورد نیاز شهرستان سوق داد و شاهد کاهش بیکاری نیز بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان ماه نشان استانی شهرستانها پرورش ماهي اشتغال ماه نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ مجوز فنس کشی باغات و زمین های کشاورزی در شهرستانِ فیروزکوه صادر شد.بر اساس مصوبه جدید شورای تامین، کشاورزان و باغداران می توانند،با مراجعه به جهاد کشاورزی،برای اخذ مجوز قانونیِ فنس کشی اراضیِ خود، اقدام کنند. خسارت زدن وحوش به محصولات کشاورزی و باغی، یکی از دغدغه های روستاییان فیروزکوه بوده است؛ رئیس دادگستری فیروزکوه در جمع شوراهای اسلامی روستاها از رسیدگی و حل این مشکل خبر داد. 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه