Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرا زرگری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی اسکی، اظهار داشت: خیلی وقت است که فدراسیون اسکی هیچ برنامه‌ای به من ارائه نکرده است و حتی حالم را نمی‌پرسند. الان هم که باردارم و نمی‌توانم کار کنم. فدراسیون هم حکم ریاست کمیته جوانان را به من داد؛ اما این کمیته اکنون غیرفعال است زیرا با روش مسئولان این فدراسیون نمی‌توان کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود صدور حکم اما از فدراسیون نه تماسی با من گرفتند و نه شرایط حضور در این کمیته را اعلام کردند. هیچ فعالیتی هم در این کمیته انجام ندادند. در صورتی که تنها ورزشکاران جوانی که به مسابقات برون مرزی در زمستان سال گذشته اعزام شدند، شاگردان من بودند و توانستند حتی به مدال برسند و فدراسیون تنها در حد یک استوری به ملی‌پوشان تبریک گفت.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون اسکی درباره مشکلات فدراسیون گفت: اولین مشکل نبودن پول و حامی مالی در اسکی است که من به عنوان مربی همواره باید دنبال برطرف کردن این مشکل باشم. همچنین اتحاد در اسکی اصلا وجود ندارد زیرا هیچ فردی، شخص دیگر را در این فدراسیون قبول ندارد. بسیاری از ورزشکاران به دلیل گرانی ورزش اسکی، بی‌انگیزه شده‌اند و جان آنها به لبشان رسیده است. همین امروز یکی از قهرمانان اسکی وسایل خود را برای فروش گذشته و قلبم با دیدن این مشکلات به درد می‌آید.

زرگری با اشاره به اینکه حاشیه‌های اسکی زیاد است، خاطرنشان کرد: فدراسیون‌نشینان به جای آنکه مشکلات را برطرف کنند، به این مسائل چسبیدند که فلان ورزشکار چه لباسی باید بپوشد یا کجا باید مسافرت برود. اینها مسائل کوچکی هستند که در هیچ جای دنیا ارزشی ندارد. 

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات ما نداشتن پیست اختصاصی تمرین و آکادمی اسکی است. همچنین ۹ سال است که قوی‌ترین آکادمی اسکی ایران را دارم و تمام وقت و انرژی خود را صرف آن کردم و از ۲ ورزشکار آماتور ۲ المپین ساختم.

پیشکسوت اسکی عنوان کرد: اگر به یاد داشته باشید وسط اردوی تیم ملی به من گفتند که کار شما در سرمربیگری تمام است. مسئولان فدراسیون می‌توانستند احترام بگذارند و به شیوه بهتری حکم اخراج من را بزنند. تیم ملی اسکی بانوان هنوز نه سرمربی، مربی، بدنساز و نه برنامه‌ای دارد و کلا تعطیل است.

وی تاکید کرد: با این شرایط همین تعداد شاگردانی که در رده نونهالان  و نوجوانان در اسکی تربیت کردم، به زودی از این رشته دور می‌شوند. به عنوان کسی که عاشق اسکی هستم، پای آن ایستادم تا کمک کنم و این رشته سرپا بماند. خیلی وقت است که از مسئولان و فدراسیون اسکی خبری ندارم؛ اما امیدوارم وضعیت اسکی ایران درست شود. فعلا می‌بینم که مسئولان فدراسیون از شهرستان‌ها بازدید می‌کنند. آیا این شهرستان‌ها ورزشکار یا تیم لازم ندارند. فراهم کردن تجهیزات و امکانات نیازمند پول، بودجه و مربی است. مسئولان فدراسیون در حال دور کردن ورزشکاران از این رشته هستند.

برچسب‌ها پیست توچال حسین ساوه شمشکی فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیست توچال حسین ساوه شمشکی فدراسیون اسکی پیست توچال حسین ساوه شمشکی فدراسیون اسکی فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با اینکه از سال ۹۷ به بعد مدال آوران فدراسیون بدنسازی از لیست تجلیل از قهرمانان خارج شده بودند، اما در سال های اخیر بارها با نامه نگاری و رایزنی به صورت حضوری و غیرحضوری قهرمانان و مسئولان فدراسیون خواستار بازگشت به لیست مدال آورانی شدند که هر ساله با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می گیرند.

با ارسال دعوتنامه های مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور مشخص شد که ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به این مراسم دعوت شده اند.

بدین ترتیب با مساعدت وزیر ورزش و جوانان بعد از ۶ سال انتظار بار دیگر این اتفاق مبارک برای فدراسیون بدنسازی رخ داد و قهرمانان این فدراسیون روز سه شنبه در حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار می گیرند.

کد خبر 6095365

دیگر خبرها

  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال