Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایگزین مریم ایراندوست در تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ طی روزهای گذشته مریم ایران‌دوست، سرمربی موفق تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که با شاگردانش برای نخستین بار در تاریخ به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کرده بود، طی پستی اینستاگرامی از سمت خود کناره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند علت این استعفا در صحبت‌های ایران‌دوست مشخص نبود اما وی که مدتی هم بدون وجود قرارداد رسمی با فدراسیون همکاری داشت، به دلیل آن‌چه بعدها خواهد گفت و به زعم خودش فعلاً به صلاح دختران فوتبال ایران نیست، خداحافظی‌اش را رسماً اعلام کرد.

بلافاصله پس از این استعفا و در تصمیمی که انگار پیش از این به قطعیت رسیده بود، مریم آزمون، مربی تیم فوتبال جوانان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بانوان برگزیده شد تا به نوعی از این طریق به پاداش قهرمانی‌اش در تورنمنت زیر ۱۷ سال کافا برسد.

فدراسیون این تصمیم را گرفته که تیم ملی فوتبال بانوان با هدایت آزمون که تاکنون تجربه ملی را تنها در رده‌های پایه داشته، در تورنمنت کشورهای آسیایی مرکزی شرکت کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان