Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مبارکه گفت: مهم‌ترین سرفصل درخواست‌های مردم استان اصفهان از رئیس‌جمهور تداوم جریان دائمی رودخانه زاینده‌رود است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل همجواری شهرستان مبارکه با رودخانه زاینده‌رود یکی از مطالبات و درخواست‌های اصلی شهرداری جاری بودن رودخانه است.

وی به نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از چند سال گذشته تاکنون به صورت مکرر بر تولید داخلی تاکید دارند و این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شهرک خیام مبارکه و کمک دولت در تأمین زیرساخت‌ها و تأسیسات این شهرک از مهم‌ترین درخواست‌های من از دولت به عنوان شهردار مبارکه است.

به گزارش ایمنا، پروژه شهرک مشاغل کارگاهی خیام در زمینی به مساحتی ۶۷۵ هزار مترمربع در حال انجام است. این شهرک شامل ۸۲۰ غرفه از جمله صنوف صنایع فلزی، صنایع چوبی، آهن‌فروشان، مکانیسیم‌های سنگین، قراضه‌فروش‌ها و صنایع رنگ و لوازم ساختمانی است. ساخت این شهرک با هدف ساماندهی مشاغل شهری، صیانت از حقوق شهروندان، ایجاد فضای شهری آرام و ایمن و رونق اقتصادی انجام می‌شود.

کد خبر 574168

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان مبارکه شهردار مبارکه زاینده رود پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداري مباركه شهرداری مبارکه دغدغه مردم اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی رینگ چهارم باید از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا این پروژه به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است که باید در کنار مباحث ترافیکی به موضوع این موضوع به صورت اساسی رسیدگی شود، اظهار کرد: منابع متحرک را به‌عنوان راهبرد اساسی در کلان‌شهر اصفهان مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه و رفع مشکلات موجود باید از وزیر کشور برای حضور در اصفهان و آزادسازی اراضی راه آهن دعوت کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی نیز لازم است از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا رینگ طلایی کلان‌شهر اصفهان به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 747849

دیگر خبرها

  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • تداوم سریال تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تداوم جریان سیل در استان یزد