Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در ابتدای این کتاب یادداشتی به قلم احمد مهدوی ابهری، دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در اهمیت چنین کتابی در صنعت پتروشیمی نگاشته شده است که در آن خطاب به نویسنده این اثر آمده است: اسدالله غلامپور از مدیران موفق، با سابقه و شناخته شده صنعت پتروشیمی است و کتاب حاضر، حاصل تلفیق دانش و تجربه و بدور از فرمول های پیچیده شیمی برای استفاده مدیران ارشد و میانی این صنعت طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسداله غلامپور؛ گردآورنده و مولف این کتاب در پیش گفتار آن آورده است"امروزه در بسیاری از صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن، مدیران میانی و ارشد فعالیت می کنند که بعضا از این صنایع و اصطلاحات و فرایندهای رایج در آن، آگاهی کافی ندارند و به همین دلیل در درک مفاهیم اولیه صنایعی که در آن مشغول هستند با دشواری روبه رو هستند؛ این مدیران علی رغم شایستگی لازم، در درک مفاهیم و اصطلاحات رایج در صنعت پتروپالایشگاهی ضعف داشته و امکان به ظهور رساندن کامل شایستگی های لازم را دارا نمی باشند.

کتاب «آشنایی با فرآیندهای شیمی آلی برای مدیران پتروپالایشگاهی» در هفت فصل به رشته تحریر درآمده است.

اسدالله غلامپور، گردآورنده و مولف کتاب از مدیران برجسته صنعت پتروشیمی است که سابقه فعالیت به عنوان مدیر عامل چندین پتروشیمی را در کارنامه دارد.

گزارشگر:مهدی حساکره

کد خبر 1641512

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صنعت پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه