Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی رمضانی روز چهارشنبه در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری حوزه نیروگاه های خورشیدی در شهرک صنعتی کاسپین آبیک، افزود: مکانیزم های تشویقی مختلفی برای سرمایه گذاران انرژی های نو تهیه، تدوین و معرفی شده است.

وی اظهار داشت: از جمله مشوق های یاد شده این است که در ۶ سال نخست احداث نیروگاه های جدید خورشیدی، برق تولیدی آنها را با نرخ مناسب و دارای توجیه خریداری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و مهندسی ساتبا گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با ساتبا ظرفیتی به میزان پنج هزار مگاوات برای تولید انرژی های نو در صنایع مستقر در شهرک های صنعتی به شکل خود تامین ایجاد شده است.

این مسوول همچنین گفت: در حوزه انرژی های بادی نیز سازوکارهایی برای جذب سرمایه گذار به منظور تولید سه هزار مگاوات برق پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از سازوکارها را برای توسعه انرژی های تجدید پذیر پیاده سازی کرده ایم،افزود: نصب و راه اندازی سامانه های پنج کیلو واتی برای خانواده های کم درآمد و دهک های پایین جامعه نیز در همین راستا هدفگذاری شده است.

رمضانی با اشاره به اهمیت احداث نیروگاه های جدید انرژی، اظهار داشت: تولید برق پاک ضمن رفع نیازمندی های کشور در حوزه انرژی، با محیط زیست سازگار بوده و هوا را آلوده نمی کند.

برچسب‌ها انرژی برق استان قزوین سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق استان قزوین سرمایه گذاری انرژی برق استان قزوین سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید