Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اجتماع بزرگ سلام فرمانده در این مکان مقدس با حضور قومیت ها و ملیت های مختلف در روز 31 خرداد در صحن جامع این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه بعد از ضبط سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران توسط گروه فرهنگی ماح و جبهه فرهنگی انقلاب و انتشار آن، اقبال ویژه ای از سوی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان نسبت به این کلیپ شد، اظهار کرد: پس از آن شاهد بودیم در دل خانواده ها و سپس توسط گروه های مختلف مردمی در سراسر کشور و حتی خارج از کشور این سرود بازخوانی و حماسه ای ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ارادت مردم به حضرت ولی عصر(عج) باعث شد اجتماعات عظیمی در شهرهای اصفهان، مشهد، تهران، یزد و دیگر تقاط کشور شکل بگیرد و در این مدت مردم بارها به مسجد مقدس جمکران مراجعه کرده و درخواست داشتند که این سرود به صورت عمومی در این مکان مقدس اجرا شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در طی این مدت گروه های زیادی از قم و شهرهای دیگر در مسجد مقدس جمکران به اجرای این سرود پرداختند، گفت: اخیرا بعد از اجتماع یزد مطالبه عمومی از ناحیه مردم شدت پیدا کرد و درخواست برگزاری اجتماعی بزرگ در مسجد مقدس جمکران شکل گرفت که طی آن مجموعه های مردمی و فرهنگی استان فعال شدند و مقرر شد این اجتماع در این مکان مقدس برگزار شود.

حسین آبادی با تاکید بر اینکه این مراسم با حضور قومیت ها و ملیت های مختلف برگزار می شود، افزود: در نهایت مقرر شد اجتماع بزرگ سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران روز سه شنبه 31 خرداد ماه با حضور حاج ابوذر روحی و برخی از مداحان اهل بیت(ع) از ساعت 18:30 در صحن جامع مهدوی برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محور این برنامه تجدید عهد و پیمان با امام زمان(عج) و استکبار ستیزی است و این پیام را به عالم مخابره می کنیم که ما منتظران امام زمان(عج) تحت بیرق یالثارات الحسین(ع) عهد و پیام می بندیم برای اقامه حق و مبارزه با زورگویان عالم کنار حضرت بایستیم و انتقام خون به ناحق ریخته سیدالشهدا(ع) و تمام شهیدان و مظلومان عالم به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بگیریم و برای برقراری حکومت مهدوی در جهان تلاش کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلام فرمانده مسجد مقدس جمکران سلام فرمانده مکان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بودند و مراسم تشییع این دو شهید که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مردم انقلابی و شهید پرور قم تشییع این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آل یاسین در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کردند و این دو شهید گرانقدر به سمت میعادگاه منتظران ظهور بدرقه شدند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقامه نماز کرد و در ادامه مراسم تدوین در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس که به دستور امام زمان (عج) بنا شده، برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در قبور مطهر این دو شهید قرار گرفتند و ابدان این شهدا را در جایگاه ابدی آنها قرار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095965

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد