Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@04:59:07 GMT

مجوز جدید هیات دولت به مرکز آمار

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۹۹۴۴

در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت با صدور مجوز برای استفاده مرکز آمار ایران از ریزداده ها و اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی کشور موافقت کردند. ناطقان: در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضای دولت با صدور مجوز برای استفاده مرکز آمار ایران از ریزداده ها و اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعاتی سازمان امور مالیاتی کشور موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیئت دولت با توجه به ضرورت استفاده از آمار و اطلاعات دستگاه‌های اجرایی برای تهیه و تدوین برنامه توسعه‌ای متوازن و نیز تکلیف دستگاه‌های اجرایی در ارائه ریزداده ها و اطلاعات آماری مورد نیاز مرکز آمار ایران، با هدف کاهش هزینه‌های اجرای طرح‌های آماری و زمان انتشار آنها، به مرکز مرکز آمار ایران اجازه داد از اطلاعات (ریز داده‌های) موجود در پایگاه اطلاعات موضوع ماده (۱۶۹) مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، در حد نیاز و با رعایت طبقه بندی مربوط استفاده کند.

تصویب آئین نامه اجرایی استقرار چرخه بهره وری در دستگاه‌های اجرایی کشور

هیئت دولت در راستای حکم مقرر در بند (و) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص ارتقای بهره وری در دستگاه‌های اجرایی و دستیابی به اهداف و انجام برنامه‌های پیش بینی شده در قانون ششم توسعه، آئین نامه اجرایی این بند از قانون را به تصویب رساند.

لازم به ذکر است، به موجب بند (و) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و به منظور ارتقای بهره وری ودر دستگاه‌های اجرایی و دستیابی به اهداف و انجام برنامه‌های پیش بینی شده در قانون برنامه ششم توسعه، کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع قانون مدیریت خدمات کشوری موظفند تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برنامه‌های عملیاتی خود برای استقرار چرخه مدیریت و ارتقای شاخص‌های بهره وری در ستاد و واحدهای تابعه خود را ارائه و به تأیید سازمان تابعه ذی ربط سازمان اداری و استخدامی کشور برسانند.

هیئت دولت با توجه به پایان مهلت پنج ساله تمدید آئین نامه مستثنی شدن خدام و کارکنان بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، مدارس علوم دینی موقوفه و موقوفات عام غیر تولیدی از شمول موادی از قانون کار، با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تمدید آئین نامه مذکور به مدت ۲ سال از تاریخ انقضای اعتبار آن موافقت کرد.

تعیین نماینده و اعلام نظر دولت در خصوص تعدادی از طرح‌های مجلس

در ادامه، دولت ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری موضوعات مربوط تعیین کرد. منبع: مشرق برچسب ها: مجوز جدید ، هیات دولت ، مرکز آمار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجوز جدید هیات دولت مرکز آمار دستگاه های اجرایی مرکز آمار ایران هیئت دولت آئین نامه بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور و نماینده تام الختیار رئیس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارت خانه هاو دستگاه‌های اجرایی در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد. این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارائه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارائه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمالغرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدا این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده ضمن عرض خیر مقدم از دستگاه‌های فعال در راهیان نور جنوب تقدیر و تشکر کردند ضمنا از پیگیری‌ها پشتیبانی‌های نماینده ریاست جمهور در راهیان نور آقای مهندس منصوری و جانشین ایشان سردار سعید محمدی قدردانی نمودند
وی افزود: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار ایشان در راهیان نور ضمن قدر دانی از جهش کمی و کیفی راهیان نور خبر داد.

وی افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رویت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رئیس جمهور به استان خوزستان افزود:سفر‌های استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام میشود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

وی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمالغرب اشاره کردند.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارت خانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارائه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمالغرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

در مایان نیز مقرر شد جلسه بعدی این شورا در ایام اوج و در مناطق راهیان نور غرب و شمالغرب برگزار شود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟