Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به  اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبراسلام(ص)، اظهار داشت: تمام کشورها و امت اسلامی در برابر این اقدام گستاخانه ایستادگی کرده و ضمن محکوم کردن آن خواستار مجازات افرادی شوند که اقدام به چنین عمل قبیح کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نکته ای که باید ذکر کرد این است که این اقدامات نتیجه ای در بر نداشته است؛ تجربه نشان داده برای پیشگیری و جلوگیری از تکرار چنین اقدامات گستاخانه باید با جدیت و قاطعیت این مسائلی که با اصل اسلام ارتباط دارد ایستاد و پیگیری نمود.

وی تصریح کرد: در حقیقت توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) مسئله کوچکی نیست، متاسفانه امت اسلامی در مقابل چنین  اقدامات گستاخانه بصورت جدی عمل نکرده است و فقط به محکوم کردن آن اکتفا نموده است و این عمل باعث شد که دشمنان اسلام نسبت به ادامه چنین اقداماتی گستاخ تر شوند.

شیخ جمالی عنوان کرد: کمترین اقدام حکام و علمای جهان اسلام در مقابل چنین اقدام موهن ، محکوم کردن است و تمام عوامل دخیل در این اقدام را در مجامع و دادگاه های بین المللی محاکمه کنند، علمای اسلام تحت هیچ شرایطی نباید کوتاه بیایند و با قاطعیت این اقدام را محکوم کنند و اعلام کنند که توهین به اسلام و پیامبر اسلام(ص) شرعا و قانونا ممنوع است و اقدمات لازم و پیشگیرانه را انجام دهند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی بر این باورند که با اسلام ستیزی و توهین به پیامبراسلام(ص) می توانند اسلام را در جوامع بشری تضعیف کنند که خیالی باطل و پوچ است؛ این اقدامات در زمان پیامبر اسلام(ص) اتفاق می افتاد و ایشان را جادوگر می نامیدند و توسط یهودی ها و تندروهای زمان خود به ایشان توهین می کردند؛ مشاهده می کنیم بعد از گذشت چندین قرن محبت به پیامبر اسلام در دل ها بیشتر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: بنده از تمام مسلمین عالم می خواهم با صفوف پیوسته و وحدت خود در مقابل این اقدامات وقیحانه و گستاخانه بایستند و دست دشمنان اسلام را قطع نمایند و با قدرت تمام اسلام را تقویت نموده و دیگر اجازه تکرار چنین اقداماتی را ندهند.

انتهای پپام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: پیامبر اسلام چنین اقدام اسلام ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان