Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:54:39 GMT

کشف ۱۱۰ تن مواد اولیه خوراک دام قاچاق در ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۰۴۰۶

کشف ۱۱۰ تن مواد اولیه خوراک دام قاچاق در ساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به شناسایی یک انبار دپوی خوراک دام قاچاق در این شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره دامپزشکی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۱۰ تن مواد مواد اولیه خوراک دام کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از مهم‌ترین اولویت‌های کار پلیس است، از شهروندان خواست: هرگونه گزارش در زمینه فعالیت در عرضه و تهیه کالای خارجی قاچاق را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5515104

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی ساوجبلاغ قاچاق علی سلیمانی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم اردبیل خراسان رضوی آمار کرونا مشهد امام رضا ع ایلام بیرجند دهه کرامت صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با هماهنگی قضائی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری خودرو احتکاری را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش باطری‌های احتکاری را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه مالک انبار دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است.

کد خبر 6091116

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه