Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «شادروان» با فروش بلیت به تعداد کمتر از ۳۰۰ هزار عدد و رقم ۹.۵ میلیارد تومان در سینماها، راهی اکران آنلاین شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی از اواخر سال ۱۴۰۰ روی پرده سینماها رفت و حالا پس از گذشت حدود سه ماه از امروز ۲۵ خردادماه به صورت آنلاین اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که به عنوان یک اثر کمدی معرفی شده، در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد و همان زمان نسبت به اینکه به عنوان یک فیلم کمدی شناخته شود اختلاف‌نظرهایی بود چرا که بیشتر یک فیلم خانوادگی - اجتماعی است که داستان آن حول شخصیت‌های یک خانواده با مشکلات مالی فراوان می‌گردد و ماجراهایی که با مرگ پدر خانواده درگیر آن می‌شوند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی عباس نادران ساخته شده و در جشنواره فجر در بخش آراء مردمی حاشیه‌ساز شد چرا که نادران معتقد بود مچ سمفا را برای تخلف در آراء مردمی فیلم فجر گرفته و برای این ادعا مدارک متقنی برای تخلف سمفا در آراء مردمی جشنواره فیلم فجر دارد. البته نتیجه اعتراض‌ها منجر به تاکید بر شفافیت آراء و در نهایت حذف سیمرغ مردمی این دوره از جشنواره شد که هنوز هم مشخص نشده تخلف، تقلب یا ایراد فنی به چه شکل، برای اهدای این سیمرغ جشنواره فجر رخ داده است. 

«شادوران» که تقریبا اکرانش در سینماهای کشور به پایان رسیده، از ۲۵ خرداد در فیلمیو اکران آنلاین می‌شود براساس امار سامانه سمفا، این فیلم در مدت اکران در سینما حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش و ۲۸۶ هزار و ۳۸۹ نفر هم مخاطب داشته است.

در این فیلم سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، رؤیا تیموریان، رضا رویگری و بهرام ابراهیمی بازی کرده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فیلم شادروان ، اکران آنلاین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلم شادروان اکران آنلاین اکران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA